Gå til innhold

Tom for rullingspapir, hva gjør jeg?

Poseboen

Anbefalte innlegg

Spiste nettopp et lite kveldsmåltid og gledet meg til å avslutte det hele med en fint rullet sigarett, men fant fort ut at jeg var tom for rullepapir. :thumbdown: Etter litt googling fant jeg ut at vanlig papir var farlig å røyke så noen forslag? Går F.eks kvittering i samme kategori som vanlig papir?

Noen gode råd? Vil gjerne få tatt en røyk før jeg legger meg. Kjøre for å kjøpe er forresten uaktuelt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spiste nettopp et lite kveldsmåltid og gledet meg til å avslutte det hele med en fint rullet sigarett(...) Etter litt googling fant jeg ut at vanlig papir var farlig å røyke

Haha, selv til å være en røyker selv, kunne jeg ikke unngå å se ironien her.

Lenke til kommentar
Spiste nettopp et lite kveldsmåltid og gledet meg til å avslutte det hele med en fint rullet sigarett(...) Etter litt googling fant jeg ut at vanlig papir var farlig å røyke

Haha :laugh:

Tenkte faktisk ikke over det.

Tok for lang tid før jeg fikk svar så gikk til egen aksjon, sluttresultatet ble dette:

post-95300-1244774845_thumb.jpg

Endret av Hamaestra
Lenke til kommentar
Den funka knall faktisk. Er ganske solid også så kan ha den med rundt omkring uten at den går i stykker også. :new_woot:

Eventuelt lag deg en tørrbong ved å brenne to hull i ei flaske for å så bruke aluminiumen som rist og det andre hullet funker som choke. SIkkert ikke en særlig behagelig måte å innta tobakk på, men tenker det smeller og er enda mer robust enn den rulla aluen. :)

Lenke til kommentar

Om inhalering av alufolie kan føre til økt risiko for alzheimer er veldig omstridt, men uansett er det ikke bra og få det dritet i halsen for det kommer ikke opp igjen. For hjemmelagde løsninger anbefaler jeg den risten under vasken, eller kjøpe en billig rist på nærmeste headshop. Ellers så er piper veldig billig, til rundt hundringsen. Og vannbonger fåes til 1-200kr, veldig behagelig å røyke med.

Lenke til kommentar

Haha :laugh:

Tenkte faktisk ikke over det.

Tok for lang tid før jeg fikk svar så gikk til egen aksjon, sluttresultatet ble dette:

Du vet at da du brenner aluminiumen så kommer det giftige kjemikalgasser inn i deg.. den røyken som kommer fra aluminiums folien er farlig som f!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...