Gå til innhold

COD4 over 3 skjermer?

Anbefalte innlegg

God natt!

Jeg har i det siste fått dilla på 3 skjermers oppsett, og har sett diverse folk på youtube, som spiller call of duty 4 over 3 skjermer. Alle som jeg har sett, bruker software'n som heter soft TH. Call of duty 4 fungerer med denne software'n, men jeg har ikke fått dette til å fungere :S

Jeg har 22+24+22 tommers skjermer, men kjører alle sammen i 1680x1050. Til skjermen i midten bruker jeg 9800gx2, og til de på sidene bruker jeg nvidia geforce 7950 GT. Call of duty registrerer at jeg kan bruke større oppløsning (3000+ x 1024+) MEN.. når jeg nå prøver dette, så går midt skjermen helt svart, mens sideskjermene viser et bilde av: Soft TH.

Jeg vet at noen kan si: hvorfor gidder du å kjøre cod4 over 3 skjermer? Jo fordi jeg VIL. Har likt flerskjermers oppsett i LANGE tider, og har først nå fått muligheten til å bruke det. For de som er interessert, så legger jeg ved et lite bilde at mitt oppsett:

post-167904-1244763933_thumb.jpg

Festet, eller "opphenget" for skjermene har jeg lagd selv, sveiset,lakkert og satt opp (jeg er 17, så jeg er veldig stolt xD)

Edit: du ser forresten litt av festene for sideskjermene, de er ikke montert på veggen.. de er bare synlige fra den vinkelen som bildet er tatt fra ;)

Endret av christhenoob
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...