christhenoob Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) God natt! Jeg har i det siste fått dilla på 3 skjermers oppsett, og har sett diverse folk på youtube, som spiller call of duty 4 over 3 skjermer. Alle som jeg har sett, bruker software'n som heter soft TH. Call of duty 4 fungerer med denne software'n, men jeg har ikke fått dette til å fungere :S Jeg har 22+24+22 tommers skjermer, men kjører alle sammen i 1680x1050. Til skjermen i midten bruker jeg 9800gx2, og til de på sidene bruker jeg nvidia geforce 7950 GT. Call of duty registrerer at jeg kan bruke større oppløsning (3000+ x 1024+) MEN.. når jeg nå prøver dette, så går midt skjermen helt svart, mens sideskjermene viser et bilde av: Soft TH. Jeg vet at noen kan si: hvorfor gidder du å kjøre cod4 over 3 skjermer? Jo fordi jeg VIL. Har likt flerskjermers oppsett i LANGE tider, og har først nå fått muligheten til å bruke det. For de som er interessert, så legger jeg ved et lite bilde at mitt oppsett: Festet, eller "opphenget" for skjermene har jeg lagd selv, sveiset,lakkert og satt opp (jeg er 17, så jeg er veldig stolt xD) Edit: du ser forresten litt av festene for sideskjermene, de er ikke montert på veggen.. de er bare synlige fra den vinkelen som bildet er tatt fra Endret 11. juni 2009 av christhenoob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå