Gå til innhold

Spontantreff på Runde?

Anbefalte innlegg

Da driver jeg og pakker til Rundetur. Det blir

mMeg, Kaffilars og Alunfoto, og et par andre dere ikke kjenner. Værutsiktene er litt usikre. Men håper og tror på en del brukbart fotovær.

Vi reiser i morgen, og de to mest entusiastiske av oss blir til mandag. Et par andre returnerer søndag. Om noen har lyst til å joyne oss, så er det bare å hive seg avgårde.

Vi kommer selvfølgelig til å farte litt rundt, men har base på turisthytta på fyret. Der er det ikke mobildekning. Med litt flaks, går det går an å nå oss når vi farter andre steder. (Kjell75 kan gi dere nummeret mitt). Tekstmelding er kanskje det tryggeste.

Ellers er det bare å lete etter to pentaxianere med overdimensjonerte rør, og en pentaxianer med litt mer diskret optikk.

Ikke la dere skremme av at vi er pentaxianere. Vi har god erfaring på å forholde oss til andre merker smile.gif

Endret av fototim
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer nok litt bilder etterhvert. Har desaverre ikke rukket å gå skikkelig igjennom dem.

Jobber intenst med å få litt mer orden i billedarkivet. Har så dårlig med plass at maskina bare såvodt sviver rundt. Umulig å drive seriøs redigering på den da.

Ellers så satte du meg på en ide. Kanskje vi kan organisere litt mer neste år. Få til et skikkelig akamtreff på Runde. Det hadde vært artig.

Flere som kan være interesert i noe sånt?

Hadde vært greit å måle litt interesse, før vi eventuelt bruker rssurser på organisering. Tviler på at det er mulig å få til noe i år. En del av fuglene forsvinner om ikke så lenge. Bla. lunden og havhesten stikker til havs når de er ferdige med ruging.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...