Gå til innhold

nuppete hud, noe jeg kan bruke ?


Anbefalte innlegg

har vært borte fra jobb nå i 1 mnd. jobber på et kjøkken, mye fett og dritt, men aldri hatt problemer med huden, den har vært stram og glatt, bortimot perfekt utenom et par kviser i ny og ne..

men nå den sisste uka har jeg og andre merka at huden har blitt litt nuppete spesielt i panna, og nedover mot nasen og på sidene... helt merkelig, litt sånn ruglete hud..

noe jeg kan bruke for å få bort dette?

 

kostholdet er helt på tryne, men det har det alltid vært, røyken dumpa jeg for 1 mnd siden, er nesten skråsikker på at det er det som gjør det, etter røykekuttet så har jeg vært sjuk fra dag 1 .

 

fant noe scrub som maddamen har liggende, jeg brukte den nå, så får se om det endrer seg, men den lukta dame :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes gode hudpleieserier for menn. Jeg anbefaler å rense huden hver dag med gode produkter, skrubb et par ganger i uken og en god fuktighetskrem. På apoteket har de gode produkter som cliniderm og vichy for menn. Hvis du har litt penger så anbefaler jeg å gå på et parfymeri (jada, suck it up å gå inn) å spør om de kan hjelpe deg. Siden du arbeider på et kjøkken med (som du sier, mye fett og dritt) så er sannsynligheten stor for at porene dine tettes igjen med smuss og skitt. Da hjelper det å rense huden ordentlig.

 

Håper det hjelper deg:)

Endret av Leontodon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...