geirolje Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hei, er det noen som vet om det finnes et bra bilderedigeringsprogram for å legge på tekst på bildene, formål å lage forsider o.l. Har prøvd både Corel og Photoscape i det siste, men de lar bare skrive inn vannrett tekst. Jeg brukte tidligere Microsoft Picture It 99 som var et suverent program til dette formålet, der man kunne både bøye og skyggelegge teksten samt en mengde spesialeffekter -i tillegg var det svært enkelt i bruk. Jeg skulle gjerne visst om det finnes andre program med samme kvaliteter som kan brukes på Vista. Picture It brukte jeg på min forrige pc med XP, men den ser ut for å ikke være kompatibel med Vista.. På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 I Corel kan du ihvertfall skrive i alle retninger du kan tenke deg, også i sirkel. Lenke til kommentar
andreasbey Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Photoshop. Du kan legge til tekst, men koster penger. Lenke til kommentar
buitre Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Du kan prøve å laste ned Open Office. Programmet Draw i OO er bra for vektorgrafikk, tekst og til en viss grad, layout. Er i tillegg gratis. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Photoshop. Du kan legge til tekst, men koster penger. Piratbukta. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Du kan faktisk legge tekst på bilder med Microsoft Paint. Et bedre program som også er gratis er Paint.NET. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Eventuelt GIMP, som også er gratis Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Photoshop. Du kan legge til tekst, men koster penger. Piratbukta. Om du tenker å gi ut bildene eller selge de er det lite lurt å holde på med piratvare da. Spørs vel hvor bra Photoshop hadde blitt om alle lastet det ned derfra også.. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Adobe InDesign passer mye bedre til tekst enn Photoshop. Dog det er et betalingsprogram, anbefales det mer enn Photoshop, og det finnes vel en 30-dagers trial på nettsiden deres. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Ja det er begrenset hva man kan gjøre i Gimp og Paint.NET Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå