Madeo Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 har en ett år gammel HP-laptop (17", dv9000) Nå jeg kjører Core Temp, viser denne tempratur på 70-80 grader Idle. er dette ille? kan jeg kjøre reklamasjon? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Core temp? Programmet? Prøv med flere programmer og evt prøv å gå inn i bios og se om temperaturen der er like høy. Er det under spilling? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Du kan nok ikke reklamere på dette. Mest sannsynlig så er det støv som sitter fast i kjøleribben. Kjøp deg trykkluft på boks og blås forsiktig inn vifteåpningen for å prøve å få vekk mest mulig støv. Husk å slå av pc'en før du gjør det! Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Prosessorer i laptoper er laget for og tåle 100C noe mye over det er ikke så bra. Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Prosessorer i laptoper er laget for og tåle 100C noe mye over det er ikke så bra. good to know Geir: jeg spesifiserer da virkelig at dette er idle Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Geir: jeg spesifiserer da virkelig at dette er idle Ja ser det (nå) Men får du samme temperaturavlesning direkte i bios da? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Geir: jeg spesifiserer da virkelig at dette er idle Ja ser det (nå) Men får du samme temperaturavlesning direkte i bios da? desverre er ikke BIOSen i laptoper noe spesielt avangsert, så de har 0 temp avlesninger der Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 desverre er ikke BIOSen i laptoper noe spesielt avangsert, så de har 0 temp avlesninger der korrekt så siste gang man prøver å kjøre "superbærebarpc"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå