jokki Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 http://www.colorcase.se/produkt.php?p_id=137 eg syns det kabinettet så ganske rått ut kan jo vente på at det kommer ut i butikken om kort tid Lenke til kommentar
Bofur Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Billig og bra: og mest sannsynlig skranglete også. du får det du betaler for. chieftec dragon og aopen hx08/hq08 er de to eneste kabinettene jeg har hatt som er noenlunde solid bygd. har hatt et par billig-kabinett (fra 300,- og opp), og stort sett har det bare vært sorgen.. Ville vel ha tatt med Adtronics og. konge å bygge vankjøling i men tung som fy! Lenke til kommentar
Bofur Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Har samme dillema selv. men etter å ha snust litt her og der så kjøper jeg meg et Lian-Li PC70 tårn hos Quad til den nette sum av 1825 :o Lenke til kommentar
Baalzamon Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Er noen pene modda tower på http://www.crazypc.com/products/cases/cases.htm men det koster jo litt i frakt og muligens toll + moms.. menmen Ellers har jeg et chiftech dragon big tower.. et helt greit det, god plass og utseende er ikke så værst.. men litt for stort hvis du skal flytte mye på det (men hater døra i fronten et under at den ikke er knekt og ødelgat) Lenke til kommentar
e(XP)erience Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 eg har neon light back er veldig fornøyd med det ingen som eg har sett som har det pluss eg fekk det for 700kr med 2 80mm vifter og PSU(350W veldig lydløs) kjøpt på databutikken.com eg og Masse plass til harddisker(6stk) pluss 4 stk. 5¼" eksterne brønner. Altså mye bra plass til slikt. Er også plass til en 120cm*120cm vifte i front bak hd. Termometer som er praktisk å måle temperatur med. Og ikke minst TURBOknapp til de to viftene som følger med. Ser også ganske tøft ut da. Microplex har de!! Lenke til kommentar
jokki Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 tror kulelageret på den ene vifta mi er gåen for det bråker noe #¤#""¤"! til tider men det er bare og dunke litt borti vifta så er den nesten fin. Syns de to led lysene er sinnsykt rå i alle fall på lan når det er litt mørkt. Lenke til kommentar
Smb Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Har hørt at Colorcase kabinettene som Microplex fører skal være veldig bra. Spesielt "Air"-toweret, som har plass til mange harddisker, og ser helt rått ut utseendemessig! Holder meg til AOpen og colorcase jeg! Lenke til kommentar
ØrjanM Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Kjøp deg et chieftec bigtower! Der er det stor plass og det ser veldig bra ut i utseende!!!! Lenke til kommentar
jokki Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Colorcase er skikkelig bra det men har det bare sjøl og vet om ingen andre som har colorcase og kan ikke annet enn og si at i alle fall mitt colorcase neon light back er veldigt bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå