theresaaa Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Er ekstrem nybegynner på området, men vil gjerne høre hva dere ville gjort annerledes med dette bildet. Lurer litt på om det er "to much" i bildet, og om vinkelen ble helt riktig. All kritikk tas uanett godt imot, men formuler gjerne kritikken så en newbie også kan forstå. På forhånd takk! Lenke til kommentar
jaadd Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg synes strået var i veien. Så kunne du kanskje plassert blomsten en liiten smule lengre til venstre i bildet. Ellers var det ikke så verst. Lyset på blomsten, og at vi akkurat skimter sola, gjør at det ser ut som den strekker seg veldig mot sola. Vet ikke om det var hensikten, men det hevet bildet noen hakk synes jeg. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Synes ikke dette var så verst jeg! God skarphet, og klare fine farger! Det som trekker ned her er strået som ikke tilfører bildet noe som helst. Blomsten til høyre kan også virke litt forstyrrende, men ellers bra Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Ville kansje tatt vekk strået og treet i bakgrunnen, ellers flott. Lenke til kommentar
Scroogey Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Du burde tatt vekk strået. Ellers likte jeg vinkelen, og at man så trær i bakgrunnen. Lenke til kommentar
TheDale Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Du burde tatt vekk strået. Ellers likte jeg vinkelen, og at man så trær i bakgrunnen. Enig med folket med det strået, et lite napp så er den ute av bilde. Vinkelen som CS93 nevnet likte jeg også, akkurat som du får følesen av at blomsten strekker seg mot eller titter mot solen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå