Aspire5 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Har problemer med lyd på min bærbare Acer 5920G (Vista OS). Mangler både oppstartslyd, funksjonslyder og lyd når jeg er på nettet bla. Youtube og VGNett. Kun mediaprogrammer som Spotify, iTunes og VLC fungerer, men av og til streiker disse også, og jeg må åpne filene flere ganger for at det skal funke. Dette skjedde helt uten videre for noen dager siden. Nettleseren jeg bruker er Firefox 3.5b99 og Google Chrome 2.0. Ingen av de har lyd. Noen som vet hva som har skjedd, evt. har forslag på hvordan jeg skal løse dette? (Har allerede vert på menyen Administer Lydenheter, og stilt høyttaleren til standardfunksjoner. Dette hjelper ikke) Lenke til kommentar
BraxKung Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Prøv å avinstallere lydkortet, last ned nyeste drivere og installer de.. Lenke til kommentar
Aspire5 Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Og hvordan skal jeg gjøre det? Litt lite bevandret i Vista, brukte OS X før.. Lenke til kommentar
BraxKung Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Enhetsbehandling (høyreklikk på min data maskin og velg behandle..), avinstallere driverne derfra. reboote, og installere de nye .. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Aspire5 Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 Mnei, det fungerer ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå