Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Vær så snill, trenger hjelp med Norsk muntlig eksamen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva vil du helt eksakt ha hjelp til?

Du vil vel ikke at jeg skal skrive et svar til deg som du kan pugge utenat til examen?? :ohmy::laugh:

Virker litt som om det er det TS vil at vi skal. Vil du ha stikkord laget av oss, for oss i samme slengen? Du får ca. like mye ut av det.

Lenke til kommentar

Det er begge på norsk?

Nei, vet du hva. Jeg beklager, og vet at det er kjipt å høre, men. Du lærer ingenting av at folk gjør sånt for deg. Du får bare sette deg ned og lese gjennom dem. Tro meg, det er det beste, selv om det ikke høres sånn ut :)

Lenke til kommentar

Har lest så mye på dem at jeg sikkert kan gjengi dem nesten helt korrekt. Men jeg ser ingen sammenheng mellom de 2 i det hele tatt... :( Begge er på norsk ja, og ligger i linkene jeg har lagt ved.

Endret av mmolsen
Lenke til kommentar
Har lest så mye på dem at jeg sikkert kan gjengi dem nesten helt korrekt. Men jeg ser ingen sammenheng mellom de 2 i det hele tatt... :( Begge er på norsk ja, og ligger i linkene jeg har lagt ved.

Hint: Språklige virkemidler. Det er innmari dramatisk språk. Mye besjeling. Sånn. Nå får du ikke mer hjelp ;)

Lenke til kommentar

Et lite tips: Når du snakker, vær tydelig i språket ditt, bruk ord som forteller noe - dvs. unngå ord som "lissom" "atte" "derre" "sånne" osv. Det har noe med hvordan du bruker språket, ikke bare hva du sier! :D

Lykke til!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...