swahili Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Andre forsøk på dråpebilder. Bildet er tatt med en enslig arbeidslampe høyre for kamera, med et hvitt ark som reflektor på andre siden. Bildet har jeg rotert med vilje, for å skape litt mer "action". La også på blåfargen i ettertid. Negative/positive meninger settes stor pris på! Swahili Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Morsomt bilde, den skjeve vinkelen gir helt klart mer bevegelse i bildet og detaljen i boblen gir noe som trekker oppmerksomhet. Kunne hatt behov for en kontrastfarge til å gi litt spenst og uthevelse av motivet, men ellers ganske kult Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 SYnes det ser fint og skarpt ut, bra! Lenke til kommentar
Tesso Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Morsomt bilde, den skjeve vinkelen gir helt klart mer bevegelse i bildet og detaljen i boblen gir noe som trekker oppmerksomhet. Kunne hatt behov for en kontrastfarge til å gi litt spenst og uthevelse av motivet, men ellers ganske kult Einig! Lenke til kommentar
swahili Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 Morsomt bilde, den skjeve vinkelen gir helt klart mer bevegelse i bildet og detaljen i boblen gir noe som trekker oppmerksomhet. Kunne hatt behov for en kontrastfarge til å gi litt spenst og uthevelse av motivet, men ellers ganske kult Takk for kommentarer. Jeg har en del ideer for mer kontrast osv, men får vente til jeg får tak i litt mer lys, har desverre bare en gammel type arbeidslampe nå. Og kan noen gjette hvilken iso som er brukt? Lenke til kommentar
Tesso Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Fekk lyst å leika meg med det bilete i photoshop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå