sttrons Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 Ble innspirert av et bilde i et blad, tenkte jeg skulle prøve på bildet selv og. bildet ble slik som dette, har fått en liten normal omgang i lightroom hvordan ble det?? Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 litt synd at det er gift som er i fokus?;p dersom det ikke var hensikten da. Ellers har jeg sett bedre utførelser av dette, blant aent i fotoblader. Hjerte kom ikke helt frem. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 Veldig godt potensiale, men som nbmofo påpeker, "gift" kom i fokus. Derimot synes jeg skyggen som ble et hjerte var dødsstilig. Dette må beholdes når du tar bildet på nytt, noe jeg håper du gjør Lenke til kommentar
ventrec Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 greit potensiale i bildet ja, men croppinga synes jeg ble ganske dårlig.. blant annet står det "pulering" til venstre for ringen, selvfølgelig skal det stå manipulering, men croppinga gjør jo sitt for å påvirke nettopp det! :!: Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Skal du kopiere noen andre bør du gjøre din egen vri på det, og aller helst gjøre det like bra (eller bedre). Flatt, kjedelig lys. Kjedelig fokus, bommet på ordet ditt, alt er skjevt, ringen er merkelig plassert og ser i grunn ikke så fin ut. Siden du spør.. :/ Lenke til kommentar
jaadd Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 merk: de bruker "hun giftet seg med ham for pengenes skyld" som konteksteksempel Ellers enig med de andre, hjertet var veldig kult. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Dette bildet har jeg tenkt på mange ganger selv også og synes du har fått det bra til, men var det bevist å ha skriften så i fokus? De jeg har sett som har tatt dette bildet har brukt liten dof for å få skriften mer "ute av fokus".. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Ikke akkurat et orginalt motiv, gjort til døde på Flickr. Selv gjennomførelsen er også sub-par. Slike kunstneriske motiver gir rom til mye mer etterarbeid enn hva du virker å ha lagt inn i bildet, så beveg deg utover hva kameraet gir deg for å skape et spennende bilde. Prøv gjerne igjen med motivet, men jeg ville helst sett at du utvikle egne ideer snarere enn å kopiere hva som har blitt gjort for mange ganger til å gi inntrykk på noen. Det er greit å gjøre slike gjentakelser som en liten øvelse for seg selv, men ikke noe jeg ville brukt i portefølje eller postet til nettet. Endret 12. juni 2009 av Trynemjoel Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Falt ikke i smak hos meg, synes ikke skriften skulle vært i fokus. Endret 12. juni 2009 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
CoconutJoiner Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 merk: de bruker "hun giftet seg med ham for pengenes skyld" som konteksteksempel Det var en lite romantisk tekst å ha med på et sånt bilde Lenke til kommentar
hean Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Synes skriften burde komme mer ut av fokus og at du burde komme nærmere. Detaljene på ringen synes jeg rotet til bilde litt. Ellers ett bra bilde synes jeg, har ikke sett denne ideen før og prøver meg nok på ett slikt bilde selv en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå