Gå til innhold

Kan jeg avinstallere gamle java-oppdateringer?

marti9

Anbefalte innlegg

Hallo.

Jeg har tenkt å defragmentere dataen, og har lest at man blant annet bør avinstallere eventuelle program før defragmentering. Jeg har begynt med dette, og har komt til Java-oppdateringene. Så jeg lurer på om jeg kan avinstallere noen av disse. Jeg har installert Java 6 Update 2, 3, 4, 5, 7 og 13. Kan jeg avinstallere noen av disse? Eller kanskje alle? Jeg har også noe som heter J2SE Runtime Environment 5.0 Update 4, 9, 10 og 11. Kan noen eller alle disse avinstalleres også?

Takker for alle svar :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først 3x gode programmer for å forbedre arbeidet.

http://www.mediafire.com/?jwjiuyymmty

http://www.megaupload.com/?d=XLULO3EU

For å så svare på ditt spørsmål. Jeg ville ha avinstallert alle Java versjoner som er listet opp på din PC, og deretter gått til Java.com for å laste ned den nyeste versjonen. Du trenger ikke mer enn en Java versjon installert på din PC.

PS: Jeg ville kjørt CCleaner Renser+Register før jeg installerte den nyeste Java versjonen.

PS: Har vell lite å si, Men om du bruker Opera eller Firefox, synes jeg de liker best "Offline" installeren.

PS: Etter installasjonen kan du bruke til Eksempel CCleaner for å slå av SunJavaUpdateSched Dette vil hindre Java i å automatisk laste ned og installere ny versjon av Java. På denne måten hindrer du at maskinen blir fylt med x antall forskjellig Java versjoner. Du kan så heller klistre opp en liten post-it lapp som minner deg på å manuelt sjekke om det er Java oppdateringer tilgjengelig. Dette kan gjøres 1-2 ganger per måned.

I Korte Trekk:

#1: Avinstaller alt du ikke trenger og programmer du skal oppdatere.

#2: Kjør CCleaner Renser+Register (PS: Kjør til du får Ingen filer og Ingen feil funnet)

#3: Defragmenter alle stasjoner med Defraggler.

#4: Bruk CCleaner stoppe unødig oppstartspropgrammer, som SunJavaUpdateSched

Lenke til kommentar
Først 3x gode programmer for å forbedre arbeidet.

http://www.mediafire.com/?jwjiuyymmty

http://www.megaupload.com/?d=XLULO3EU

For å så svare på ditt spørsmål. Jeg ville ha avinstallert alle Java versjoner som er listet opp på din PC, og deretter gått til Java.com for å laste ned den nyeste versjonen. Du trenger ikke mer enn en Java versjon installert på din PC.

PS: Jeg ville kjørt CCleaner Renser+Register før jeg installerte den nyeste Java versjonen.

PS: Har vell lite å si, Men om du bruker Opera eller Firefox, synes jeg de liker best "Offline" installeren.

PS: Etter installasjonen kan du bruke til Eksempel CCleaner for å slå av SunJavaUpdateSched Dette vil hindre Java i å automatisk laste ned og installere ny versjon av Java. På denne måten hindrer du at maskinen blir fylt med x antall forskjellig Java versjoner. Du kan så heller klistre opp en liten post-it lapp som minner deg på å manuelt sjekke om det er Java oppdateringer tilgjengelig. Dette kan gjøres 1-2 ganger per måned.

I Korte Trekk:

#1: Avinstaller alt du ikke trenger og programmer du skal oppdatere.

#2: Kjør CCleaner Renser+Register (PS: Kjør til du får Ingen filer og Ingen feil funnet)

#3: Defragmenter alle stasjoner med Defraggler.

#4: Bruk CCleaner stoppe unødig oppstartspropgrammer, som SunJavaUpdateSched

ok. takker.

Her er min liste som jeg bruker når jeg skal defragmentere:

1. Sjekk etter spyware ol. (Ad-Aware)

2. Avinstaller programmer (Revo Uninstaller)

3. Slett filer

4. Fjern boss (CCleaner)

5. Rydd i registert* (Registry Mechanic, RegCure)

6. Defragmenter Registeret ()

7. Defragmenter disken** (O&O Defrag)

'

Kan jeg forresten fjerne J2SE Runtime Environment 5.0 Update 4, 9, 10 og 11 også?

Endret av marti9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...