Hanzo Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Denne, som så mange andre biler har kun to små høyttallere i døra, helt nede ved anklene... Jeg ser Pioneer har høyttallere som passer rett inn her, men hvordan blir egentlig lyden når du får diskant i ankelhøyde? Alternativt, hvordan blir det å montere diskant på dashbord her? Vil det fungere bedre? Noen som kjenner til bilen og har noe tips for et fornuftig oppsett av høyttallere? Har en Pioneer aktiv sub i kasse som blir med over, men trenger nye høyttalere og muligens en forsterker om det er en stor gevinst i å ha dette. Hadde tenkt en rundt 5000 for høyttalere med eller uten forsterker. Noen som har noen gode forslag? Har sendt ut mail til 3 forhandlere, men ingen gidder å svare... Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 er vel mulig å felle inn en diskant litt lenger oppe i døra, jeg gjorde dette på en gammel vectra jeg hadde for noen år siden, funka fint det, nå vet ikke jeg hvordan den bilen din ser ut innvendig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå