AnaXyd Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Heisann! Er ute etter et gratis undersøkelsesprogram som er nettbasert! En klient vil gjerne ha en spørreundersøkelse tilgjengelig på hans nettsider, så da er det like greit at det fungerer via nett. Noen som kan anbefale noe? Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Mener du da som en enkel poll, eller en dypere og mer utfyllende undersøkelse? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 En dypere undersøkelse. Fikk et utkast fra klient, og den er ganske omfattende. Veit dere om noe? Gjerne et system jeg kan installere på server selv. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Har brukt Lime Survey for markedundersøkelse i min organisasjon, har fungert veldig fint. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Bruk form. http://docs.google.com/previewtemplate?id=...amp;mode=public Endret 12. juni 2009 av Blåbær Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 Ah, selvfølgelig hadde Google det! Takk, skal se litt på den! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 Lime Survey var akkurat det jeg trengte takk skal du ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå