Photons Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Har en Cisco 677 router levert av NextGenTel. Kjører også en Linux server som jeg ønsker å åpne/forwarde alle portene inn til slik at jeg slipper å legge inn nye NAT'inger hver gang jeg trenger en ny port åpnet. Set Nat entry add 10.0.0.x (server ip) er det noen som har foreslått, kan noen bekrefte dette? Hvordan åpner jeg alle portene ut? Får f.eks ikke brukt FTP ut på Internett. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Hva med å kun åpne de portene du har bruk for? Her finner du en del spm og svar. Lenke til kommentar
Photons Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 Hva med å kun åpne de portene du har bruk for? Forklarte jeg ikke det i posten da? Jeg har gjort det fram til nå, men jeg har ikke fysisk adgang til serveren hver gang jeg trenger det, ergo så ønsker jeg å åpne alle portene så jeg slipper å tenke mer på det. Men takk, skal sjekke linken. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Hva med å kun åpne de portene du har bruk for? Forklarte jeg ikke det i posten da? Jo.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå