Skogkar Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Jeg installerte nettopp Adobe Photoshop Cs4 på pc'n, og installasjonen gikk uten problemer. Problemene melder seg når jeg skal importere et bilde, det eneste som skjer er en fortsatt grå skjerm. Jeg klarer ikke å forklare problemet bra, så jeg poster et bilde og: www.bildr.no/view/430198 Som dere ser, det importerte bildet kommer ikke frem. Hva har jeg gjort galt? Er det en enkel instilling som retter opp denne feilen? Takk skal dere ha;) Endret 14. juni 2009 av magge_67 Lenke til kommentar
maxM Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Vis > Korrigering av bildeprunkproporsjoner. Denne innstillingen lagde trøbbel for meg en gang, men det gjorde bare bilde upropersjonerte, men er verdt ett forsøk. Lenke til kommentar
Skogkar Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 Hjalp dessverre ikke, men takk for tipset;) Kan også legge til at i det jeg merker vinduet med musa, blir bilde synelig. Rare greier. Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hva med andre bilder da ? Lenke til kommentar
Skogkar Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Det samme skjer med alle bilder. Update: Reinstall prøvd 2 ganger, no go. Endret 14. juni 2009 av magge_67 Lenke til kommentar
Skogkar Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 Jeg fikk løst problemet, jeg bare satt programmet til å kjøre i Windows Xp kompabilitetsmodus. Håper dette hjelper noen andre;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå