leonthine Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Må ei problemstilling være et spørsmål, eller kan det være et tema? Feks. språkdebatten på 1900 tallet. Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 en problemstilling er akkurat det, et problem du skal ta stilling til. "språkdebatten på 1900-tallet" er ikke et problem, det er et tema. det er to forskjellige ting. Lenke til kommentar
leonthine Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Ok. Ja for det var det jeg begynnte og lure på. Læreren vår har aldri egentlig brydd seg med å feks. lære oss relevante ting med tanke på eksamen. takk Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Ok. Ja for det var det jeg begynnte og lure på. Læreren vår har aldri egentlig brydd seg med å feks. lære oss relevante ting med tanke på eksamen. takk Det er ingen som lærer sånne ting før eksamen. Var sånn i fjor også. "Drøft denne påstanden" ingen av oss ante hva drøfting var. Jeg fikk et tips av læreren min i dag. Bruk ca. en halv side på å skrive ned ting du vil ha med. Kort dette ned til en setning, og formuler den så som et spørsmål. Voila! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå