diskusjonsmann Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hei:) Noen som skal til Bodø til høsten da? Eller allerede er der? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) spørs hva du tenker på, er det på vidregående allmenn så ja, er det høyskole så nei edit; glem det jeg sa, er så trøtt at jeg ikke la merke til "annen utdanning", siden dette spørsmålet ligger her så er det soleklart at det ikke er vidregående Endret 11. juni 2009 av ole_marius Lenke til kommentar
diskusjonsmann Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Virker som få ønsker seg dit:P Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 bodø begynner å bli en populer studentby, men det ser ikke ut at så mange her fra forumet vil dit. vet om et par stykker fra forumet som er i bodø akkurat nå Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Kansje på flyfag=) hvis jeg kommer inn. Lenke til kommentar
Hettemaake Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg ER i Bodø, og skal fortsette å være der til høsten ;> Skal gå Sykepleien på HiBO, med mindre noe drastisk skjer i løpet av sommerferien! Lenke til kommentar
diskusjonsmann Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg ER i Bodø, og skal fortsette å være der til høsten ;>Skal gå Sykepleien på HiBO, med mindre noe drastisk skjer i løpet av sommerferien! Hvordan er det der da? Bra miljø? mye å finne på.. sosialt? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Noen som vet hva hybelprisene ligger på i gjennomsnitt? Lenke til kommentar
Hettemaake Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg ER i Bodø, og skal fortsette å være der til høsten ;>Skal gå Sykepleien på HiBO, med mindre noe drastisk skjer i løpet av sommerferien! Hvordan er det der da? Bra miljø? mye å finne på.. sosialt? Nå har jeg bare gått videregående her, men kjenner en del studenter her, og de er fornøyde! Jeg har hørt at det er veldig bra studentmiljø og studenttilbud i Bodø! Høgskolen er dessuten kjempefin! Det er som alle andre byer; mye å finne på om man gidder å få fingeren ut av rompa. Det er flere uteplasser, for enhver smak. Det er kino, bowling, billijard, reball, og masse andre fritidstilbud for de som vil det! Det er også kjempefine områder rundt Bodø hvor man kan gå tur! Noen som vet hva hybelprisene ligger på i gjennomsnitt? Hybelprisene ligger på rundt 3000-4000 uten strøm, men dette avhenger VELDIG på størrelse, og hvor sentralt du ønsker å bo! Lenke til kommentar
diskusjonsmann Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg ER i Bodø, og skal fortsette å være der til høsten ;>Skal gå Sykepleien på HiBO, med mindre noe drastisk skjer i løpet av sommerferien! Hvordan er det der da? Bra miljø? mye å finne på.. sosialt? Nå har jeg bare gått videregående her, men kjenner en del studenter her, og de er fornøyde! Jeg har hørt at det er veldig bra studentmiljø og studenttilbud i Bodø! Høgskolen er dessuten kjempefin! Det er som alle andre byer; mye å finne på om man gidder å få fingeren ut av rompa. Det er flere uteplasser, for enhver smak. Det er kino, bowling, billijard, reball, og masse andre fritidstilbud for de som vil det! Det er også kjempefine områder rundt Bodø hvor man kan gå tur! Noen som vet hva hybelprisene ligger på i gjennomsnitt? Det hørtes fint ut..! Bor de fleste ved mørkved eller i bodø sentrum da? Tenker selv å bo i leilighet på mørkved. Fin plass? Hybelprisene ligger på rundt 3000-4000 uten strøm, men dette avhenger VELDIG på størrelse, og hvor sentralt du ønsker å bo! Det hørtes fint ut..! Bor de fleste ved mørkved eller i bodø sentrum da? Tenker selv å bo i leilighet på mørkved. Fin plass? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 det er flere studentbolliger ved mørkved enn ved selve byen, har selv kjørt forbi der studentene bor og er en fin plass, og egentlig bedre enn å bo mitt i byen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå