Gå til innhold

Noen til Bodø?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

spørs hva du tenker på, er det på vidregående allmenn så ja, er det høyskole så nei :)

edit; glem det jeg sa, er så trøtt at jeg ikke la merke til "annen utdanning", siden dette spørsmålet ligger her så er det soleklart at det ikke er vidregående

Endret av ole_marius
Lenke til kommentar
Jeg ER i Bodø, og skal fortsette å være der til høsten ;>

Skal gå Sykepleien på HiBO, med mindre noe drastisk skjer i løpet av sommerferien!

Hvordan er det der da? Bra miljø? mye å finne på.. sosialt?

Nå har jeg bare gått videregående her, men kjenner en del studenter her, og de er fornøyde! Jeg har hørt at det er veldig bra studentmiljø og studenttilbud i Bodø! Høgskolen er dessuten kjempefin!

Det er som alle andre byer; mye å finne på om man gidder å få fingeren ut av rompa. Det er flere uteplasser, for enhver smak. Det er kino, bowling, billijard, reball, og masse andre fritidstilbud for de som vil det! Det er også kjempefine områder rundt Bodø hvor man kan gå tur! :)

Noen som vet hva hybelprisene ligger på i gjennomsnitt?

Hybelprisene ligger på rundt 3000-4000 uten strøm, men dette avhenger VELDIG på størrelse, og hvor sentralt du ønsker å bo!

Lenke til kommentar
Jeg ER i Bodø, og skal fortsette å være der til høsten ;>

Skal gå Sykepleien på HiBO, med mindre noe drastisk skjer i løpet av sommerferien!

Hvordan er det der da? Bra miljø? mye å finne på.. sosialt?

Nå har jeg bare gått videregående her, men kjenner en del studenter her, og de er fornøyde! Jeg har hørt at det er veldig bra studentmiljø og studenttilbud i Bodø! Høgskolen er dessuten kjempefin!

Det er som alle andre byer; mye å finne på om man gidder å få fingeren ut av rompa. Det er flere uteplasser, for enhver smak. Det er kino, bowling, billijard, reball, og masse andre fritidstilbud for de som vil det! Det er også kjempefine områder rundt Bodø hvor man kan gå tur! :)

Noen som vet hva hybelprisene ligger på i gjennomsnitt?

Det hørtes fint ut..!:) Bor de fleste ved mørkved eller i bodø sentrum da? Tenker selv å bo i leilighet på mørkved. Fin plass?

Hybelprisene ligger på rundt 3000-4000 uten strøm, men dette avhenger VELDIG på størrelse, og hvor sentralt du ønsker å bo!

Det hørtes fint ut..!:) Bor de fleste ved mørkved eller i bodø sentrum da? Tenker selv å bo i leilighet på mørkved. Fin plass?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...