Jarmo Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Joda Lars Du har et godt poeng. Den aktuelle tråden og episoden var et særtilfelle hvor en innlagt pasient ville rømme fra avdelingen sin og ba om hjelp til det her i forumet. Men la oss si at jeg laget en tråd der jeg fortalte at jeg var tvangsinnlagt mot min vilje og følte at dette var urettmessig og spurte etter mine rettigheter og eventuelle interresseorganisasjoner hvor jeg kunne henvende meg. Ville den blitt slettet? Ville den blitt slettet om jeg brukte min egen bruker? Vurderingssak, dvs. om du er innlagt der og da eller om du er på "frifot". Men det skal mye til at vi sletter slike tråder/poster, først redigerer vi om nødvendig. Hva om jeg gjestepostet? Nei, så lenge ingen kan identifisere TS/poster. Det handler om hvor vidt jeg kan fortelle en fortvilet sjel der ute at det faktisk finnes hjelp å få. Det skal du få lov til å gjøre. Mvh Jarmo Lenke til kommentar
Kris Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Igjen vil jeg ikke debattere enkeltsaker i denne kategorien. Vet at dere vanligvis ikke gjør det, men har enda en tråd ble stengt i dag. Tråden er denne (kan bare sees av moderatorer og administratorer: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1126146 Vi sletter tråder/poster som kan ha tilknytting til tvungen helsevern, kriminalitet og personlige problemer for å beskytte trådstarter/den som poster. Denne avgjørelsen er tatt på administrativt nivå og kan ikke innklages i dette forumet. I den tråden jeg linker til er det ingenting av dette. Hvorfor ble ikke denne stengt og førstepost sensurert sånn som de vanligvis blir? Vanligvis skjer dette: jeg viser til forumets regler for reklamering og stenger denne tråden. og førstepost blir ## link fjernet av ilpostino ## Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Første post: ###Link fjernet av mod### Trådstarter i post nr.12: Vet blir eid,Slett tråden min da. Og sletting innvilget av mod. Mvh Jarmo Lenke til kommentar
Kris Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Ok. Vanligvis når noen ber om sletting av tråder svarer mod's nei og heller stenger tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg