Kake24 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Skulle ønske jeg kunne bruke så mye penger på en ssd, men det kan jeg ikke. Hvor bør man se hvis man ønsker en brukt ssd? Det har ikke noe å si om det er i Norge eller ikke. Det er kanskje ikke så mye salg av ssd på diverse bruktmarked enda uansett? Endret 17. august 2009 av Kake24 Lenke til kommentar
8086 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Alt er ikke gull som glimrer. Har hatt denne i en måned nå og er skuffa! Alt var fryd og gammen (som for trådstarter) den første tida, men den har blitt merkbart tregere. 2 måneder senere føles den langt fra ssd-kjapp og maskinen kan henge i 10 sek uten å svare, men det siste er kanskje bare Win7 Lenke til kommentar
Anv Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Du kan prøve å kjøre HDDerase, det burde få fart på den igjen. (kjør image av den først og deretter en restore, HDDerase sletter alt!) Det spørs bare hvor lenge det holder før du må gjøre det på nytt. Hvor full er den? Lenke til kommentar
8086 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) --slett-- Endret 4. desember 2009 av 8086 Lenke til kommentar
satheesh.net Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Heisann! Jeg har også oppgradert min MacBook Pro 13". Resultatene kan dere se her -> http://www.satheesh.net/?p=177 Jeg er VELDIG imponert! Jeg kommer mest sannsynlig aldri til og bruke noe annet enn SSD fra nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå