PSV Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg syns i huske at lærerne mine fortalte meg at jeg egentlig kunne gi god faen i resultatene jeg hadde hatt tidligere, siden det var siste tentamen/store prøven som gjaldt og ikke tidligere arbeid. Jeg hadde nok gitt deg 5 om jeg var lærer. Lenke til kommentar
Casual Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 Jævla kødde lærere, fikk 4. Det samme skjedde i engelsk der hun vippet meg ned i skriftlig og muntlig. Samme ting skjedde i RLE. Sitter igjen med mye arbeid, og dårlig karakterer. Flott! Blir bare frustrert når jeg ser folka fra naboskolen som får 5 i alle fag uten å gjøre noen ting, de kan ikke snakke engelsk og får likevel 5. Norsk skole in my ass! Lenke til kommentar
blured Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Du kan forsøke å klage på karakteren(e) da, er igen risiko (i hvert fall ikke i Norsk) for at du går ned en karakter. Lenke til kommentar
decophly Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Spør om begrunnelse og fyr den ut her(husk å få den skriftlig). Så kan vi se hva du kan gjøre. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Hva ble resultatet, om jeg tør spørre? Lenke til kommentar
decophly Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Jævla kødde lærere, fikk 4. Det samme skjedde i engelsk der hun vippet meg ned i skriftlig og muntlig. Samme ting skjedde i RLE. Sitter igjen med mye arbeid, og dårlig karakterer. Flott! Blir bare frustrert når jeg ser folka fra naboskolen som får 5 i alle fag uten å gjøre noen ting, de kan ikke snakke engelsk og får likevel 5. Norsk skole in my ass! Endret 20. juni 2009 av decophly Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå