Casual Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg fikk 5/4 på den første tentamenen(halvdags), 3/2 på en tegneserie som jeg fikk høre nesten ikke telte noe, 4 på en nokså stor innlevering og 5 på heldagstentamen. Hvilken karakter er riktig å gi meg? Har hørt at siste prøve teller mest, siden jeg har blitt bedre og bedre og fjernet feil fra tidliggere oppgaver kan det hjelpe meg opp på en 5? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Min erfaring er at dette er litt opp til hver lærer, hvor greie de er. Eller hvor bitchy de er da, for å si det sånn... Jeg vil tro du får fem, men det er veldig vanskelig å si. Lenke til kommentar
HauksA Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Du får 5! Hvis ikke kan du si ifra til meg, så skal jeg krangle til deg en Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Tror kanskje du får 5 jeg også. Siden du fikk dette på siste heldagsprøve og den skal i utgangspunktet telle mest. Det viser jo også at du har forbedret deg igjennom året ved at du fikk 5 helt til slutt, men kan ikke si noe sikkert. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Du får nok 4 eller 5, kommer ann på læreren. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Du får nok 4 eller 5, kommer ann på læreren. Dette er jo ganske åpenbart da.. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Du får nok 4 eller 5, kommer ann på læreren. Dette er jo ganske åpenbart da.. Aldri sagt det ikke var det . Tror det letteste bare er å vente å se. Lenke til kommentar
Casual Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Ok, takk for raske svar. Da satser jeg på at det blir 5 Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Du får den karakteren du fortjener. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Du får den karakteren du fortjener. Ikke nødvendigvis, kansje trådstarter er en hardcore black metal kis som viser dette veldig på klær ol, mens læreren er veldig kristen. Eller så er kansje læreren også en black metal kis og derfor gir en bedre karakter enn fortjent. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Da ser jeg på systemet som korrupt og kriteriene jeg tenkte på har ikke noe å si. Lenke til kommentar
Casual Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Føler jeg fortjener 5, har jobbet mye for den. Og, nei, jeg er ingen black metal kis, og lærern min er heller ikke kristen, tipper jeg er gjennomsnittlig likt oss denne lærern Endret 11. juni 2009 av Derja Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Da ser jeg på systemet som korrupt og kriteriene jeg tenkte på har ikke noe å si. Altså, går ikke ann å sette en helt nøytral karakter what so ever, må nok bare innse det og prøve å gjøre det beste ut av situasjonen . Føler jeg fortjener 5, har jobbet mye for den. Og, nei, jeg er ingen black metal kis, og lærern min er heller ikke kristen, tipper jeg er gjennomsnittlig likt oss denne lærern Bare så det er sagt så var det bare et eksempel på at man ikke alltid får den karakteren man fortjener . Selv skal jeg innrømme at jeg kommer til å få mye bedre karakterer enn jeg egentlig fortjener. Endret 11. juni 2009 av Kun10kr Lenke til kommentar
Neglisjerbar Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Ifølge Kunnskapsløftet skal standpunktkarakteren settes etter din sluttkompetanse. Jeg vil tro at dette vises best gjennom tentamenen din? Derfor skal du få en femmer. Noe annet ville vært galt. Men som mange andre så synes kanskje læreren din at Kunnskapsløftet er tull, og h*n gir deg en firer. (Da kan du iallefall klage) Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg har alltid fått den karakteren jeg fortjener, selv om jeg stikker ut og alltid gjort det. Lenke til kommentar
photojenny Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg har alltid fått den karakteren jeg fortjener, selv om jeg stikker ut og alltid gjort det. Dette er en løgn. Lenke til kommentar
decophly Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Har ikke du, trådstarter, fått et skjema eller fått vite om hvor mye oppgavene teller i forhold til hverandre? Men som sagt; det er sluttkompetansen som gjelder. Det kan selvfølgelig diskuteres hva som er sluttkompetansen, fordi man f.eks. avslutter temaet "tegneserie" når du leverte denne oppgaven - og dermed blir 3/2 karakteren din i forhold til det kompetansemålet(siden man ikke har om dette temaet igjen). Jeg hadde dog sett pengene på en 5'er. Lenke til kommentar
Casual Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 Nei, har ikke fått noe ark der det står. Tegneserien hadde vi helt i starten av året. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Den rekkefølgen av prøver dere hadde stemmer med rekkefølgen i førstepost? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå