Gå til innhold

Kjøp av ny Bærbar!

Anbefalte innlegg

Heisann!

Eg har tenkt meg og kjøpe meg ein bærbar siden eg solgte stasjonæren min og la Gaming på hylla. Eg ønsker ein bærbar som eg kan høyre musikk på. Og ha masse filer på. Så 250GB HDD er eit MUST ! HDD på 250GB er da eit minimum. Ein stor skjerm skader heller ikkje. Tilfelle eg går innom ein tur og tar ein rask CS runde eller noe slikt. Skulle også ønske bærbaren takkler noen av dagens nyeste spill. Og ser fremm til og prøve det nye "BattleField Bad Company 2".

Prisklassen er max 9000.

Eg har sett på AlienWare PCer. Men selges di i Norge ? Går det ann og få sendt til Norge ?

Da hadde eg tenkt på ein AlienWare M17. Ikkje M17x. Den blei får dyr. Men er det noen som veit hva bærbar eg kunne kjøpt om eg skulle bruke den til PhotoShop, Sony Vegas, MSN, Firefox med ca 7-15 tabs, skype og steam ?

-Jørgen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alienware kommer/har komt til Norge. Google litt så finner du sikkert ut noe mer. Å kjøpe fra utlandet er ikke så veldig lurt.

Du kan få ganske grei laptop til 9000 som vil takle alle dagens spill greit, dog med lave innstillinger. Som foreslått i flere tråder, her får du ganske mye for pengene.

Lenke til kommentar

Så fin ut den, noe også denne gjøre; "Compal KHLB2"

Den har bedre skjerm (1366x768/1920x1080), RAM (velg 4GB DDR3) og skjermkort (iallefall like bra) enn den du linket til. Men dette må velges selv!

Der kan du velge større hdd, skjermoppløsning, m.m - Noe som selvfølgelig gjør maskinen dyrere - men for 9000 får du en flott maskin med stor disk og bra grafikk!

Jeg har iallefall kjempe god erfaring med Multicom sine maskiner!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...