Gå til innhold

Hvor lenge kommer Red Bull til å være tillat i norge.

Anbefalte innlegg

Hvor lenge kommer Red Bull til å være tillat i norge. Har hør at grunnen til at Red Bull nå er tillat i norge er at på grunn av EØS avtalen så er ikkje kofein klasifisert som eit legemiddel. Men vist norge ein gang går ut av EØS avtalen kommer da Red Bull til å bli ulovlig igjen? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Red Bull smaker det samme som Burn, Battery og alle andre energi-drikker, som var lov i Norge fra før av før Red Bull kom. Og Red Bull er dyrere.

Hvorfor kjøper dere Red Bull egentlig? (Selv bor jeg så nærme grensa at jeg kjøper i Sverige, Red Bull gidder jeg ikke å kjøpe)

Men så er RB billigere i Sverige, så det er hipp som happ.

Lenke til kommentar
Red Bull smaker det samme som Burn, Battery og alle andre energi-drikker, som var lov i Norge fra før av før Red Bull kom. Og Red Bull er dyrere.

Hvorfor kjøper dere Red Bull egentlig? (Selv bor jeg så nærme grensa at jeg kjøper i Sverige, Red Bull gidder jeg ikke å kjøpe)

For di den er i ein sukker fri veriant også ;)

Lenke til kommentar

Er vel noe med det at det faktisk var ulovlig da. Så kommer det plutselig, så da skal alle ha det.

Det var en veldig informativ post om koffeininnholdet i Redbull kontra en vanlig kaffekopp og greier her ett sted, noen som vet?

Mange leser kanskje "76mg koffein, det er jo faen meg nesten 80% Koffein det!" (Tviler ikke, folk er dumme)

Lenke til kommentar
Er enig med CypheroN her. Det virker som at Red Bull er en slags trend drikk. Det smaker jo helt likt Brun og Energy, men likevel SKAL de ha Red Bull ?

Nå er faktisk Red Bull sterkere da og den smaker faktisk annerledes. Selv liker jeg faktisk burn og battery bedre enn Red Bull.

Endret av Kun10kr
Lenke til kommentar
Er enig med CypheroN her. Det virker som at Red Bull er en slags trend drikk. Det smaker jo helt likt Brun og Energy, men likevel SKAL de ha Red Bull ?

Personlig synes jeg Red Bull smaker bedre enn de fleste alternativene :)

Og spesielt for folk som meg som ikke er særlig glade i kaffe så er det fint å kunne kvikne seg litt til på jobb så man holder litt tritt med folk som putter i seg 3-4 kopper kaffe daglig.

Lenke til kommentar

Red Bull smaker IKKE samme som burn vertfall.

Lenke til kommentar
Det er mer koffein i en kopp kaffe enn i ei boks med Red Bull. Så om målet er å "holde seg våken" så er det nok mer virkningsfullt å ta en kopp kaffe. Ekstra bonus er at kaffe er bedre enn Red Bull. ;)

Tvert i mot; blir dårlig i magen av kaffe - og må på do sånn ca 1 gang i timen :)

Energidrikker redder dagen for meg på jobb - synes forøvrig det er en ukultur at folk 'doper' seg med kaffe i stor stil på enkelte arbeidsplasser; ikke-kaffedrikkere har ikke sjans til å holde følge :(

Endret av TubXtra
Lenke til kommentar

Battery/burn/RedBull Smaker da ikke det samme!! For eksempel Burn/battery så smaker jo Battery mye "flatere" enn Burn. Burn smaker friskere enn Battery rett og slett. Men RedBull kicker dritten ut av alle andre. Det er noe med den smaken altså.

Lenke til kommentar

For det første så smaker de ikke likt og for det andre så bør du se litt på ingrediensene.

Endret av FLarsen
Lenke til kommentar

Red Bull smaker IKKE samme som burn vertfall.

nettopp, burn er bedre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...