Hobbytobben Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg har en WD MyPassport 320GB harddisk hvor filsystemet er blitt ødelagt. Prøver jeg å åpne den får jeg beskjed at den ikke er formatert og om jeg vil formatere den. Jeg får tilgang til filene med å bruke PC Inspector File Recovery. Men finnes det et program hvor jeg kan reparere harddisken? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Kanskje TestDisk kan brukes. Det kommer an på hva som er galt. Hvis du vil analysere det nøyere kan du bruke MBRlister først. Last ned denne filen, kjør programmet, og legg MBRlist.txt og BPBxlist.txt filene som vedlegg i svaret. http://home.online.no/~paulsen8/MBRlister.zip Lenke til kommentar
Hobbytobben Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Vedlagt ligger tekstfilene, sier ikke meg så mye... BPB1list.txt MBRlist.txt Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 De forteller at alt er i orden der. Det betyr at TestDisk ikke kan hjelpe. Tror heller ikke det er noe annet som kan reparere feilen, så recovery program er eneste mulighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå