csb3 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hei. eg har kjøpt meg et nytt Hk (hovedkort) og en cpu. HKet er av typen Asus M2N-E SLI og cpuen er typen AMD Athlon 64 x2 5400. og så har eg kjøpt meg Corsair TWIN2X PC6400 DDR2 4GB KIT CL5 RAM. det e lurte på e korleis eg skal få hket og cpuen til å virke og sånt. eg har aldri bytta hk og cpu sjøl før, eg veit ka eg skal gjøre når det gjelde å koble til dei rette kablane og sånt, det er ikkje noke problem. men liksom ka skal eg gjøre når eg starta opp dataen etter eg har satt inn den nye hket og cpuen. må eg innstalere OS på nytt??? eller sleppe eg det?? takk på forhånd Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Er ofte greit å installere OS på nytt, men det funker nok selv om du ikke gjør det Jeg ville installert på nytt uansett. Ta backup, prøv uten å installere på nytt. Hvis det ikke funker så installerer du bare på nytt (du har jo da backup). Lenke til kommentar
csb3 Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 no har eg såtte inn det nye Hket og cpuen, eg prøvde å starte dataen på vanelig måte uten å formatere eller installer OS på nytt, det går fint, men av og til får eg bluescreen so eg tenkte eg skal installere OS på nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå