Gå til innhold

itbutikken-garanti probl


Anbefalte innlegg

PROBLEMER MED ITBUTIKKEN !!

HJELP!!!!

Jeg kjøpte den 12/10-2000 et Abit KA7-100 hovedkort.

I desember så sluttet dette å virke. Maskinen funket helt bra, men neste morgen nektet den å starte.

Etter 3-6sek så stoppet dette før bios oppstart.

Etter feilsøking er det kun hk som er probl.

 

Returnerte det til itbutikken, hvor det ble videresendt til danmark.

Quote:

Hej

ANG RMA 10179

Det indsendte motherboard er købt d. 12-10-2000 og er derfor over et år

gammel. Da der kun er 1 års garenti kan vi ikke sende det ind.

Jeg lader det ligge intil jeg hører nærmere...........

Med Venlig Hilsen

Keld Thomsen

Telefon: 90138888


------


Quote:

Hej

Alle varer der er solgt frem til 1 januar 2002 er der 1 års garenti på. I år

2002 og fremefter er der kommet nye regler og der er derfor 2 års garenti.


At et hovedkort gir seg etter 14mnd er jo bare...

 

De vil ikke gjøre noe med det da kortet er over 1 år gammelt.

Ikke svarer de på spesifikke spm heller! Og om de har funnet problemet. :sad:

Siden itbutikken har en norsk avdeling, hvordan står jeg i følge den norsk kjøpslov ang datautstyr?

 

Jeg må ha SPESIFIKKE ting å vise til, dvs lover, websider osv.

 

Skal det virkelig være så farlig å kjøpe ting fra utenlanske web-shopper? :?:

Hva slags kunde forhold er det de håper på? :roll:

 

Nå vil jeg ikke henge ut itbutikken før jeg vet hva som skjer.

Men, hvis dette ikke løser seg, så vil dere høre om det! :smile:

 

På forhånd takk.

PS: Trenger hjelp NÅ da jeg nå må bruke en 200MMX :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har krav på å få byttet. På siden deres står dette, så bare slå i bordet til dem!!!!!!!!!!!!!

 

Hvilken lov

Fordi Internett er internasjonalt, kan man som kunde ikke alltid vite hvilken lov man handler under.

 

ITbutikken A/S, er et Dansk aksjeselskap, og er derfor lagt under Dansk lov.

 

Dette betyr at du som kunde er sikkert av Dansk kjøpslov som er noe av det strengeste i verden. Men for at du ikke som Norsk kunde skal sette deg inni Dansk lovgivning, kan vi fortelle at vi holder den Norske kjøpsloven for kundene i Norge. Du er altså beskyttet av den Norske lovgivningen, på samme måte som om du skulle handle i andre Norske butikker. Angrefristen er lovbestemt og ikke en spesiell service fra den aktuelle webshopen

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Xizor på 2002-01-23 12:24 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...