Gjest Guest_lille_* Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hva gjør jeg hvis jeg tror at jeg kanskje svelgte p-pillen i luftrøret/"vranghalsen"? Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hoster/drikker mer vann? Den går nok ikke ned i lungene, hvis det er det du er redd for , da tror jeg nok du hadde blitt ganske kvælt Lenke til kommentar
Gjest Guest_lille_* Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Ok. Så du tror ikke virkningen av den er ødelagt? Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Sålenge du har svelget den, og den ikke har kommet ut noe sted, så tror jeg nok det går bra .. Hvis du kjente at du fikk litt vondt etter at du svelgte pilla, så satt den seg sikkert bare litt fast. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hadde du satt den i luftrøret, hadde du hosta noe sykt og det hadde vært veldig irritert. Hvis du ikke hoster og sånn, har den nok ikke satt seg i lufterøret. Det hadde du merka. Det kan hende den satt seg litt fast i spiserøret, og irritert litt her. Da kan det føles ut som den fortsatt sitter der selv om den ikke gjør det, grunnen denne irritasjonen. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 du hadde hostet den rett opp igjen..... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Ehm, det skal ekstremt mye til å svelge noe ned pusterøret, så mye at det ikke har skjedd deg. Og om den hadde gått nedover der hadde du hosta den opp igjen. Slutt å være så paranoid Lenke til kommentar
Kaptein Potetmos Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hva gjør jeg hvis jeg tror at jeg kanskje svelgte p-pillen i luftrøret/"vranghalsen"? Da tror jeg du bør farge håret så mørkt som mulig, så du i det minste overrumpler folk før de finner ut hvor blond du er. Det går ikke an å svelge noe ned pusterøret. Blokkerer noe pusterøret vil du hoste og brekke deg. Om noe blokkerer lufttilførselen vår dør vi. Derfor har kroppen et forsvar mot slikt. Å sette noe i vrangen er litt annerledes. Det kan være vondt og veldig ubehagelig i lang tid etterpå. Men det går iallefall riktig vei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå