oBoN Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 noen som har noen tips på hvordan jeg skal skjere ut et 120mm hull skal bruke dremel multi. trengerlitt tips , finnes det bilder som er av et hull som er 120mm vufte hull Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Bruk enten en vifte grill eller selve viften som skal brukes som mal -p- Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Bruk en cd som mal. Det gjorde jeg. Ble perfekt. Men jeg vil anbefale å bruke stikksag visst du har tilgang til en. Visst ikke så går det jo med dremel også men det tar noe mer tid. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 http://www.casemoddings.dk/Guider/blæseska...skabaloner.html er det jeg har brukt, og skal bruke nå (etter å ha skrudd av PCen). Lenke til kommentar
krest Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 du skal bore rundt den avtegnete sirkelen deretter er det bare å file det som ikke ser så bra ut funka bære bra det ja. men husk å ha ei grill som dækk hålle bra så blir det bra. 8) Lenke til kommentar
Josten Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Skal du bruke de små runde "sandskivene" som festes på en metallstang? Har også disse og lyst til å lage hull, men vet ikke om de egner seg Lenke til kommentar
Bach Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Skal du bruke de små runde "sandskivene" som festes på en metallstang? Har også disse og lyst til å lage hull, men vet ikke om de egner seg Fungerer bra det. Man må bare smøre seg med tålmodighet, jobbe sakte og legge an Dremel'n mot noe støtt. På siste hullet jeg laga brukte jeg vifta som mal og streket opp med tynn blyant så jeg fikk innermålet og skruehullene. For å få omrisset helt nøyaktig kan man merke opp skruehullene, lage et kryss med linjal for å finne senter og tegne opp med passer. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Hvordan går det med lakken a? løsner den i flak rundt hullet eller sitter den tight og fint hele veien rundt? (er litt redd for å ødelegge hele sidedøren) Lenke til kommentar
Bach Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Vet ikke hvordan det går med lakken. Har sett flere dekke arbeidsområdet med teip. Med hammerslagslakken på kassa mi var det ikke noe problem. Men jeg lakket "bruddstedet" etterpå. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Siden du uansett bør maskere med teip, pga riper, så går det greit, fordi tapen passer på at det ikke blir flisete. På mitt chieftec ble ihvertfall vinduet perfekt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå