Johsse Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Hei! Jeg har et spørsmål som angår importerte biler fra utlandet, hhv Japan. Der jeg i lengre tid har kikket på Toyota Supra. Er det i det hele tatt lov å registrere den på norske veier, eller kan den kun brukes som banebil i Norge? Jeg husker jeg kom over noe som sa noe om dette, men finner det ikke igjen. Derfor spør jeg dere om dette er umulig? Takker for svar, og håper de kommer raskt Endret 11. juni 2009 av Johsse Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Det er bortimot umulig å få den regga i norga ja, men hvis du tar inn en fra usa eller tyskland feks, så blir det noe annet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Du kan registrere alle biler fra alle land som bruker TÜV-sertifisering og godkjenning, ergo iallefall hele Europa, USA har vel et eget men de er også registrerbare. Japan og Kina bruker sitt eget system som ikke er gyldig i Norge. Men England om du vil ha høyrestyrt bil, det er ikke ulovlig Lenke til kommentar
Chaos8749 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hei d er sikker min link du ikke finner igjen fordi jeg spurte om den samme tingen for en stund siden nå Men du kan registrere Toyota Supra om den er en Eurospec versjon. Men eurospec versjonen av Supra pleier å ligge på en 3-400 000. Var ett flott eksemplar på Finn.no for en stund siden, lå på 450 000 tror jeg, og den var prikk fri. Så nermest helt ny ut og hadde beige racing seter og carbon dash. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå