Choo Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Hei Jeg vil gjerne prøve og overklokke litt, du ser oppsettet mitt i signatur... Først, Hvordan får jeg satt hket mitt til jumper free mode? Så, Hvor langt kan jeg nå uten å senke lifespannen noe særelig? Deretter, Hvordan gjør jeg det? MvH André. Ps. bruker boxed vifta. Lenke til kommentar
gecho Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Deretter går du inn i BIOS, antaklig på Advanced Meny, og justerer CPU-fsb. Du kan starte med 140 og forsøke deg frem videre til du får stabilitetsproblemer. Deretter kan du justere opp CPU-Vcore til 1,575, eller forsøke deg frem til du får stabilisert maskinen. Deretter kan du justere minnehastigheten, du får se om du finner ut av det ... :wink: Lenke til kommentar
Choo Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 hehe, jaja, får se om jeg får det til:D Noen som føler for og kjøpe ny data til meg? best å bestille med en gang tror jeg:D Lenke til kommentar
gecho Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Nei bare prøv du. Det er ingen ting som skal ryke, de greiene du har tåler litt ... Når det stopper opp er det bare å justere litt på volten og evt. forbedre kjølinga, - så kan du fortsette og fortsette. På eget ansvar da Så får du skrive hva du finner ut eller får til, - kanskje du trenger flere råd etter hvert. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå