Truls84 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg referer til denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1120518 Leste litt rund omkring, å det viser seg at kortet med den kjøleren veier over 2KG Da kommer vann, slanger og strømkabler i tilleg(evntuelt "backplate" kjølere). Lurer seriøst på om ikke noe sånt burde ha en fysisk støtte, for å avlaste den stakars PCI-E slotten fra den syke vekten. Tro hvis det knekker? Tenker da spesielt under frakt. (ja jeg vurderer å vannkjøle et kort(GTX 285/295)) Lenke til kommentar
007CD Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Dobble skruer bak i kabbisen, pluss at enkelte kabinett sånn som Armor Suit serien til Lian Li har en oppstiver i tillegg. Lenke til kommentar
Truls84 Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Husker jeg fikk med støtter for tyngre kort med et urgammelt kabinett jeg kjøpte en gang. Er det mulig å kjøpe noe slikt nå? Har trålt litt gjenom nettet men finner svært lite. Tro om en custom løsning blir aktuell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå