kjakan_mm Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 har kan dere flame så mye dere vil, av de dere vil! Jeg har ingen å flame ATM så jeg lar være.. (jaja, flame meg så mye dere vil) Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 har kan dere flame så mye dere vil, av de dere vil!Jeg har ingen å flame ATM så jeg lar være.. (jaja, flame meg så mye dere vil) tulling! Hvorfor lange en tråd hvis du ikke har noen å flame engang! (sorry. måtte jo bare begynne et sted eller hva?) Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Min første flame går til Jokki som presterte å lage en "vi-hater-windows-fordi-vi-ikke-skjønner-hva-vi-skal-trykke-på"-tråd.. Deretter vil jeg bare takke alle andre som postet i den samme tråden. Dere har gitt meg noe å skrive om.. :-) Lenke til kommentar
jokki Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 tusen takk jimmy pop nå blei eg kjempe glad Tusen takk og ska eg gå rundt og skryte på skolen Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Min første flame går til Jokki som presterte å lage en "vi-hater-windows-fordi-vi-ikke-skjønner-hva-vi-skal-trykke-på"-tråd.. Deretter vil jeg bare takke alle andre som postet i den samme tråden. Dere har gitt meg noe å skrive om.. :-) Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 tusen takk jimmy pop nå blei eg kjempe glad Tusen takk og ska eg gå rundt og skryte på skolen Lurer på om det er noen som ikke vet hva det vil si å flame noen.. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 tusen takk jimmy pop nå blei eg kjempe glad Tusen takk og ska eg gå rundt og skryte på skolen Lurer på om det er noen som ikke vet hva det vil si å flame noen.. Er tydlighvis noen som ikke har fatta det Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Jeg er så inn i hælvete lei av det faens filteret som de pakkis 'ene i redaksjonen har bestemt at skal stoppe stygt språk. Fuck you! Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 den sensuren funker den ja yrkeskvinne (h0re) kjepp (k|_|k) forlystelsessenter (f|tte) bakende (ræ/) Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Men svarte faen da. Kraftsalver av typen pikk, ståpikk, balle, fitte, pakkis, ronke, pule, sex, mongo, rasshøl, faens, jævla, helvetes, osv er jo det som utgjør det norske språket. Slikt skal da for helvete ikke sensureres! Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 Men svarte skitt da. Kraftsalver av typen penis, ståpenis, kjepp, forlystelsessenter, en som ikke kommer fra norge, egenhendig nytelse, nytelse, ha det gøy sammen, *****, bakende, sørens, fordømte, sørens, osv er jo det som utgjør det norske språket. Slikt skal da for helvete ikke sensureres! nå er vi _litt_ offtopic her, men, jeg vil i denne anledning flame meg selv, forde jeg greide å lage en tråd om BBC her. hvor dum går det ann å bli! jaja, /me har både humor og selvironi Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 den sensuren funker den ja yrkeskvinne (h0re) kjepp (k|_|k) forlystelsessenter (f|tte) bakende (ræ/) Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Da vil jeg flame kjakan_mm fordi han forventer at folk som poster under søppel skal være on-topic hele tiden.. :wink: Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 men, jeg vil i denne anledning flame meg selv, forde jeg greide å lage en tråd om BBC her. hvor dum går det ann å bli! like dum som deg ? vil forresten også flame jokki litt jeg og, det er bare n00ber, idioter, mammagutter som har en sig hvor det står "ATI rocks Nvidia sucks!!" Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 men, jeg vil i denne anledning flame meg selv, forde jeg greide å lage en tråd om BBC her. hvor dum går det ann å bli! like dum som deg ? vil forresten også flame jokki litt jeg og, det er bare n00ber, idioter, mammagutter som har en sig hvor det står "ATI rocks Nvidia sucks!!" jeg flama jo meg selv jo, da kan du ikke si like dum som deg..ehh.jah.. Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 jeg flama jo meg selv jo, da kan du ikke si like dum som deg..ehh.jah.. Eh...? Hva i? Lenke til kommentar
EC Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Les retningslinjene. Flaming er ikke tillatt. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg