rosaullvott Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg har enda et år igjen på VGS, men sliter med hva jeg vil etterpå Alle sier jeg har god tid, og ja.. Jeg har kanskje det. Men det sliter skikkelig på meg at jeg ikke vet hva jeg vil. Jeg står mellom noe innen reiseliv eller media (journalisme, tekstforfatter, noe innen reklame kanskje?). Jeg klarer bare ikke bestemme meg. Noen som har erfaring innen et av de? Som kan fortelle litt? Noe jeg kan gjøre for å bli mer sikker? Tatt en rekke interesse- og utdanningstester, men syns det blir litt svakt... Bør jeg bare hoppe i et av de og se om jeg liker det? Lenke til kommentar
fantenberg Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Du kan jo prøve journalistikk. Det er jo krevende, men morsomt og man får brukt litt kreativitet. Også får man jobb. Som journalist får du også brukt evnene dine til å skrive. Lenke til kommentar
Lyngfisk Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Finn en jobb istedenfor. Jeg ser ikke noe poeng i å starte på høyere utdanning hvis du ikke vet hva du vil studere. Lenke til kommentar
fantenberg Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Der er jeg enig med lyngfisken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Flygeleder! Sjekk de andre trådene om emnet i forumet - Forholdsvis kort utdanning (2.5 år) etter VGS - Garantert jobb resten av livet - Utrolig interesant yrke med mange muligheter for avanse - Spisskompetanse - Høy lønn Endret 13. juni 2009 av Slettet-EkRmMDKFIU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå