henrik_f Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg fikk i oppgave idag å skrive om hva er Norsk Identitet. Når jeg tenker på Norsk identitet i norsk tenker jeg på per gynt, en selvgod fyr som er litt surrete, også tenker jeg på vår nasjonalsang ja vi elsker. hva tenker du ? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Symboler, litteratur, språk, religion er ting vi alle i Norge kan forenes om (offisielt). Lenke til kommentar
Erlend85 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hvit i huden. Det er must! Og se norsk ut. Lenke til kommentar
793 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Norge er en stat. Derfor; norsk statsborgerskap. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
henrik_f Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Noen som vet hva Per Gynt forteller om den norske identitet? Lenke til kommentar
hartvedten Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Nei, men identiteten handler vel om hvordan et individ skaper seg sin egen "norske" identitet ved å leve i det norske samfunn, og trekke til seg særtrekkene ved det å være norsk, Uansett farge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå