Gjest medlem-193427 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hei! Da jeg started dataen min en gang i sist uke, var den ikke helt som den skal være, den hakker heletiden, og lyden er inget unntak, lyden er likson 5dobbel og når jeg prøver og spille eller se på filmer som på youtube og sånn, hakker det og går veldig tregt, er det noen som har en fjærneste anels om hva som skjer? Jeg har virus scannet mange ganger på rad, og defragmentert og kjørt diskopprydding men den blir ikke noe raskere. Dette er ganske rart for det har aldri skjedd før... Hvist dere ikke vet hva som skjer, kan dere i allefal fortelle meg hvordan jeg kan få dataen til og resettes helt, sånn at jeg liksom starter heeeelt på nytt, har gjort det en gang før når jeg uheldigvis slettet noen filer på c:/WINDOWS (hehe) . Vær så snill og hjelp meg så fort som mulig, om du stikker innom profilen min ser du maskinvaren min ^^ Tusen takk Lenke til kommentar
BraxKung Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hei! for å slippe å feilsøke så mye, er ofte det enkle det beste. DVS ta backup av dataene dine og kjør restore cd (som ofte følger med maskinen) Er feilen fortsatt der, er det en hw-feil, og du bør sjekke garanti evt få en kyndig person til å se på det. Lenke til kommentar
Gjest medlem-193427 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hei! for å slippe å feilsøke så mye, er ofte det enkle det beste. DVS ta backup av dataene dine og kjør restore cd (som ofte følger med maskinen) Er feilen fortsatt der, er det en hw-feil, og du bør sjekke garanti evt få en kyndig person til å se på det. dataen min er en 5år gammel, så jeg tror jeg har rotet bort alt ekstra utstyr, å jeg kan ikke hugse å ha sett noen backup CD.. Hvist den var med derimot må den ha blitt med boksen i søppla.. :/ Lenke til kommentar
BraxKung Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hehe.. Ja da så. Hva slags pc har du da? Du kan kikke på supportsidene til de som har laget pcen, og se hva du finner der. mulig de legger ut image for restorecder feks. Alternativet å få ta i en original windows-cd, installere det, og hente ned en og en driver fra nettet, og installere de manuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå