KimS Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Må bare få ut et gledesutbrudd her nå! Jeg er nemmelig ferdig med videregående skole nå, og det føles sinnssykt godt! Avsluttet videregående skole med en 6'er på muntlig eksamen i dag. Religion og etikk - Tema: Det ondes problem. Så det legger ikke noen demper på stemningen det heller Lenke til kommentar
maedox Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Gratulerer! Hvis du har tenkt å studere videre så er det bare å glede seg til deg også. Det var fem knallbra år for min del. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Gratulerer velkommen til de arbeidsløses rekker, stell deg i kø på NAV Lenke til kommentar
KimS Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Hehe, takk skal dere ha Tror det kanskje blir et studentopphold i USA etter hvert. Først skal jeg et år i forsvaret Lenke til kommentar
Huginn Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Me too, ferdig! Falmouth, England neste! Avsluttet også året ganske bra, 4 i naturfagseksamen etter to dagers intensiv øving (idiot som jeg er fulgte jeg aldri med i timen), og en 6er på siste mediaeksamen. Jessda! ^^ Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg skal joine dere i feiringen til Mandag, da er jeg ferdig Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Gratulerer velkommen til de arbeidsløses rekker, stell deg i kø på NAV Ha ha, veldig godt sagt. Mang en allmenn-gutt på diverse matbutikker i mitt lokalmiljø. Mange har store planer; men mange av disse igjen har null lyst til å studere videre. Noe av grunnen til at jeg valgte yrkesfag. Da har man noe å falle tilbake på om man føler for å gi opp. Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg savner å gå på skole igjen. Det er så deilig med så mye ferier. Men jeg hater lekser og pugging ass. En skole uten lekser og pugging, men kun lærerik opplevelser og gode minner hadde vært digg det. Da jeg gikk på skolen så ville jeg bli PC tekniker, men det var ikke noe fag eller linjer å velge. Så jeg måtte lære alt selv ved å mekke på PC da jeg var 14-15 år gammel. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Tror ikke jeg gjorde en eneste lekse på de 3 årene jeg fikk på vgs Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Åssen linje gikk du på da? Fordi det var ikke sånn på allmen fag, da jeg gikk på den linjen. Det var masse fremføringer og prosjekter om Henrik Ibsen, vikinger, roman empire, Martin luther king, shakespear, 1 og 2 verdenskrig og masse tull. Jeg mener jeg kunne ha lært meg alt det der på egenhånd. Jeg trenger ikke en lære, og gå på skole for å skjønne det, det er tross alt historier. Det var mye bullshit og lite interessant stoff man lærer på skolen for å si det sånn. Mye av det jeg vil lære av blir ikke undervist på skolen. Eneste jeg digger på vgs var Henrik Ibsen. Endret 15. juni 2009 av Game-master Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg gikk på allmen fag. Tror jeg bare var i 5 timer totalt på norsk siste året, men fikk fremdeles 4 på eksamen. Fikk faktisk 5 og 6 i historie uten å ha gjort noe i de fagene heller, men der var jeg faktisk i timeme siden jeg liker historie Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Grattis, hva skal du nå? friår? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå