enixitan Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Hei Eg var ein tur inn i kabinettet mitt nettopp, fordi ei vifte bråkte (slo borti ein ledning med vifteblada). Eg tok ein runde med trykkluftboksen i same slengen, og fekk ei støvsky uten like, fine saker. I tillegg vart eg mint på kor dårleg organisert kablane er (sjå bilete). Så eg fekk lyst på eit nytt kabinett, der enkel reingjering er første prioritet (innanfor visse prisgrenser, naturlegvis). Akkurat no har eg dette i kabinettet: - Hiper Type-R 580W - Geforce 6800 GT - Athlon 64 3500 (939) (+ hovedkort etc. nødvendige ting) - 4 harddiskar - 2 optiske stasjonar Eg har eit ønske om eit Phenom II-oppsett (+ Radeon HD 4770), men det får kome seinare. Det vert uansett ikkje kraftige saker (på dagens skala er ikkje det eg har i dag kraftig heller, men det var det i 2005 ), kontorarbeid og lett speling. Kabinettet kan eg jo uansett ta med meg. Eg har ingen planar om overklokking eller vannkjøling. Eigenskapane eg vil ha er: - Lett å gjere reint - Lett å bygge i (det er òg eit problem med det eg har no) - God plass (gjerne ein disk til, kanskje to?) - Kjølig nok til at det ikkje er eit problem med middels maskinvare - Ikkje LED-lamper o.l., eg har eit skikkeleg juletre no, vil ikkje ha det igjen Eg håpar eg kan kome under kr. 1500, men kan strekke meg til 2000 (men då skal det verkeleg vere verdt det). Takkar for all hjelp. Endret 14. juni 2009 av enixitan Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Først, bytt ut Hiper Type-R 580W - har vært utrolig mye problemer med dem. For skikkelig kabelskjuling er en modulær PSU å foretrekke. Silverstone SST-FT01 er et veldig godt kabinett. Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Hiper Type-R fekk eg faktisk som erstatning for forsyninga som kom med kabinettet (reklamasjon) - etter at den første erstatninga (rart tullemerke) tok kvelden etter 2 mnd. Denne har køyrt stabilt i snart 2 år. Men eg reknar med den vert skifta ut med det nye oppsettet, evt. dersom det nye kabinettet har ei inkludert forsyning som er brukbar. Forresten er forsyninga eg har modulær. FT01 ser ut som eit fint kabinett, men etter litt googling fant eg ut at for å ta ut støvfilteret i toppen må ein ut med hovudkortet, og det er ikkje det eg ser på som enkel reingjering. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Det ser jeg egentlig ikke på som noe problem, jeg støvsuger alltid mine støvfilter- så slipper jeg uansett å ta de ut. FT01 er meget godt på kabelorganisering. Hiper'en tar kvelden før eller siden, så oppgrader i allefall samtidig som du tar resten. Endret 11. juni 2009 av ravii Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Ikke for å være frekk ellerno, men er det der en pc? Ser f.. ikke ut Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Det har eg heller aldri påstått. Etter ein del lesing rundt omkring har eg fått eit betre inntrykk av Silverstone SST-FT01. Eg har òg oppdaga at FT02 kjem til hausten, og vil veldig gjerne vente på det. Ser ut til at det er nokre aktuelle forbetringar, m.a. betre kabelorganisering. Eg har òg sett på Antec P182, Cooler Master ATCS 840 (veeeldig fristande med det uttakbare hovedkortbrettet på dette ), og fleire andre kabinett eg ikkje hugsar. Silverstone Fortress ser ut som ein aktuell kandidat, men eg ventar på FT02. Men eg takkar for fleire tips. Endret 13. juni 2009 av enixitan Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Kan gå god for kvaliteten og lydstoppinga til Antec P182. Stilrent som fy er det også. Knallgod kasse. Det meste fra Lian Li er også å anbefale Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg har også P182, digger kassa. Vil du forresten ha Maxi, eller midi-tower? (Størrelse på kabinett. ) Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Kan du forklare meg poenget med det bildet Ivar? Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Hehe, det var et bilde for å illustrere forskjellen mellom Maxi- og miditower. Funket da jeg postet det Virker som det er fjernet fra nettsiden. Kjip størrelse, dette er bare Google- taggen. Dette bildet er kanskje bedre? "An assortment of different cases in the same series, showing an array of sizes and styles. From the left: a microATX "micro tower", a microATX mini tower, an ATX mid tower , an AT/ATX full tower, a microATX desktop (above), and an ATX desktop (below)." Endret 13. juni 2009 av ravii Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 Hei igjen. Har tenkt å svare på denne i heile dag, men har enda opp med å stadig finne eit nytt kabinett å lese om, og fleire kabinett etter det igjen, osb. Men no har eg bestilt Lian Li PC-60BplusII. Avgjerande punkt var prisen (849, salg på Microplex) og uttrekkbart hovudkortbrett, som eg reknar med vil gjere montering enklare for meg (ser dårleg, og kan dermed studere komponentar lettare). Gledar meg! Takkar for alle svar i tråden. Og for å unngå å ha ubesvarte spørsmål i tråden, var eg ute etter eit miditower, men kunne gått for maxitower dersom det ville vere ein vesentleg fordel ut frå krav. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Godt valg, og god pris:) uttrekkbart hovedkortbrett gjør byggingen mye enklere. Husk å merke tråden som løst Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Veldig godt valg.. Pass godt på så ikke undertegnede kommer å tyver det Som ravii sa; løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå