Kenzeii Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Hei! Kort om situasjonen. Aldri gjort lekser, angrer den dag i dag. Går Matematikk R2 ved VG3, og har gått fra 5 første året til 2 i år. Ble i går trukket ut til matematikkeksamen muntlig med kort forberedelsestid. Frykter sterkt at jeg stryker, i beste fall får jeg kanskje en 2'er. Kommer mest sannsynlig til å ta opp matematikk senere, da jeg vet at jeg er god for en bedre karakter dersom jeg gidder prøve. Lurte derfor litt på hvilke muligheter jeg har, og hva som lønner seg? Hva er konsekvensene av at jeg ikke møter opp? Skal på befalskole de to kommende årene (om jeg kommer inn), og da har jeg muligheter til å ta opp fag som privatist osv. Koz Endret 11. juni 2009 av Kenzeii Lenke til kommentar
KenSogge Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Hei, Det du vurderer er altså om du tjener på om du ikke møter opp, og til det vil jeg si nei, fordi da får du stryk så lenge du ikke ha en legeerklæring (Sånn var det værtfall hos oss, og er ganske sikker på at det er slik de fleste plasser). Endret 11. juni 2009 av KenSogge Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Legeerklæring er ikke så pes å få tak i. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Tja, vitnemål blir det ikke, og stryker du faller standpunktkarakter bort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå