I16 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Heisann. Nettopp satt sammen min nye pc som består av: Asus P5Q pro Radeon 4670 Intel Core2duo Corsair 750W 4GB ram Pcen starter, men hører ett langt pip og tre korte. Etter litt googling ser det ut som det betyr skjermkort-feil. Står ingenting om det i manualen. Skjermen er svart. En liten stund etter kommer tre veldig raske pip, men fortsatt skjer ingenting. Det jeg tror er feil, er noe med EATX12V-kontakten. Ut fra psu har jeg mange som det står "PCIe" på, som er 6pin + en 2pin man kan sette på, men denne passer ikke. Er kun èn 8pin som kommer ut av psu, og denne har jeg koblet i. Er dette feil? Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
I16 Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Oppdatering: Har fått liv i den med mitt gamle Geforce8800GTX. Da er vel saken at mitt 4670 ikke får nok/riktig strøm? 4670 har jo ingen kontakter for strøm, så hvordan fikser jeg dette? På 8800 har jeg jo en 6pin som den får strømmen sin fra. Lenke til kommentar
dmdb Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Oppdatering: Har fått liv i den med mitt gamle Geforce8800GTX. Da er vel saken at mitt 4670 ikke får nok/riktig strøm? 4670 har jo ingen kontakter for strøm, så hvordan fikser jeg dette? På 8800 har jeg jo en 6pin som den får strømmen sin fra. sjekk om det finnes en 4-pins kontakt på hk-et. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå