Gå til innhold

Samsung S7350 Ultra S eller Sony Ericsson C903?

Anbefalte innlegg

Min mor trenger en ny telefon. Hun har en Samsung mobiltelefon fra før, men ønsker ny med mulighet for bedre minnekapasitet samt bedre kamera. Hun snakker i den, sender mye tekstmeldinger og og mye MMS. Det er den eneste telefonen hun har (ikke hustelefon).

Viktig:

- Godt kamera

- Ikke så stor

- Godt batteri og god lyd når hun snakker i telefonen.

- Skjerm og gode taster er hun også opptatt av

- Skyvetelefon siden det er det hun er vant med og liker det

Jeg har kommet fram til disse to alternativene som er omtrent samme pris. Samsung siden hun liker at de ser "trendy" ut i designet. SE som alternativ pga greit kamera og jeg synes de er gode å skrive tekstmeldinger på. (Men jeg synes C903 virker litt klumpete..)

Jeg er Samsung fan, så jeg derfor heller jeg mot det merket siden hun er vant til systemet deres fra før (jeg tenker å kjøpe Ultra touch til meg selv), men vet noen om det er forskjell på kvaliteten på kameraene på disse to telefonene?

Hvilken ville dere valgt?

Endret av Blondie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg står faktisk ovenfor akkurat det samme valget selv (S7350 vs s8300). Forskjellen er vel touch, 5mpx-8mpx, d-pad på s7350, mister widget på s7350.) - Skjermen er det samme. Begge disse to har jo fått masse skryt for skjermen.

Personlig er jeg lut lei touch nå, og kommer til å velge telefon etter best pris (vil ikke ut med mer enn 1000kr for å få touch og bedre kamera.). Selv har jeg aldri hatt Samsung, men må si at S7350 appelerer mest til meg nå, og det ender vel med en bestilling der omkring. :)

Jeg får ikke helt kvalitetsfølelsen over c903. Den virker litt plastikk, lubben og jallautformet. Litt skeptisk til så stort kameradeksel også. Innbiler meg at det blir fortere slitt.

edit: vil nevne at ultratouch ikke har den beste batterikapasiteten. Samme batteriet i s7350, men touch bruker mer strøm..

Endret av .vision
Lenke til kommentar

Den skal helst være skyvetelefon, derfor er ikke C901 ønsket selv om jeg tror den kunne vært et godt alternativ ellers.

Eneste ulempen nå er at det tar enda litt tid før Samsung ultra s er i butikkene... Det blir nok den framfor Sony Ericsson. Designet vinner...

Endret av Blondie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...