xD^^ Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Morsomt å se hvordan markedsføringen til Opera fungerer i praksis. Det er jo dette de vil ha. Masse diskusjon og PR. Glimrende markedsføring, rett og slett. Ved å lage et slags mysterie rundt lanseringen taes det nye produktet opp i "diskusjonens rom", noe som garanterer et større antall nedlastninger. Dette er grunnleggende medieteori. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Kan det være en ny protokoll? en som kan gi støtte for mer interaktiv browsing? Lenke til kommentar
Smif Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Ny oppdatering på historien: "Today, millions of people are connected together in a great web ..." Hele greia så langt: <!-- We start our little story with the invention of the modern day computer. Over the years, the computers grew in numbers, and the next natural step in the evolution was to connect them together. To share things. But as these little networks grew, some computers gained more power than the rest and called themselves servers. Today, millions of people are connected together in a great web ... --> Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Akselerert surfing slik som med Opera mini? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Opera Turbo. Er allerede annonsert det.. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Det bare MÅ være et Cloud OPERAtivsystem. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Så detter clouden til opera ned og ingen har nettleser? *flire* Endret 16. juni 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Nå er det ikke lenge igjen! :!: Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Nei, få minutter, krysser fingrene for å ikke bli skuffet. Og du reddet akkurat min tro på diskusjon.no. Hadde vært for gale, etter over 4000 visninger av tråden, om ikke flere enn meg satt og ventet. Fem minutter... Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Hver gang jeg refresher siden så må jeg sjekke kildekoden. Et min! Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 http://www.opera.com/press/releases/2009/06/16/ Lenke til kommentar
Exlo Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Opera Unite http://unite.opera.com/ Lenke til kommentar
mandela Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Første reaksjon: skuffetEtter å ha lest pressemeldingen eller å ha testet tjenesten? Må nesten være førstenevnte siden du poster fem minutter etter release :!: Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Tester nå, dette virker veldig bra synes jeg Lenke til kommentar
nomore Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Etter å ha lest pressemeldingen. Men det er også som eg skrev første reaksjon. Hva er det de har funnet opp på nytt? Fildeling? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Etter å ha lest pressemeldingen. Men det er også som eg skrev første reaksjon. Hva er det de har funnet opp på nytt? Fildeling? Forsåvidt, å dele filer i dag er egentlig ganske ikke-trivielt. Såvidt jeg ser på dette er det ikke noen nytt som sådan, utover at mange ting skal forenkles, man lager informasjonsdelingsprosessen mer strømlinjeformet. Hvorvidt det blir noen "reinvention" vil således avhengie av to faktorer, implmentasjon, og utbredelse. Ideen i seg selv er jo ikke så enormt orginal. AtW Lenke til kommentar
zebigboz Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Førsteintrykket er at det er en slags p2p version av facebook. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå