Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskin starter ikke men mus lyser

Anbefalte innlegg

Hei.

Som topic sier, vil ikke maskinen starte men musen lyser, har en razer deathadder, der scrollen lyser.

Fikk en ny shuttle av komplett for ei uke siden pga min gamle var defekt. Og nå skjer dette.

Her er oppsettet;

Seagate Barracuda ES 500GB SATA2

Gainward GeForce 8800GT 512MB GDDR3

NEC DVD-brenner AD-7203 SATA Black OEM

Corsair Dominator TWIN2X8500C5D 2048MB

Intel Core? 2 Duo E8400 3.0GHz, Socket

Her er den gamle shuttln;

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=340367

Den nye shuttln;

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=406953

Jeg fant ikke noe forskjell på disse og den eneste feilen jeg har oppdaget med den nye pcn er at jeg prøvde å slå den på ventemodus men så hengte den seg og jeg måtte slå den av ved å holde inne knappen.

Og når jeg slo på pcn kom det en meldig husker ikke om det var en feilmelding eller noe sånt, men det sto noe om cpu og trykk F1 for å fortsette.

Setter pris på all hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Meldingen du fikk opp informerte deg sikkert om at du har hatt noe hardware endringer og trykk F1 for å godta endringene og fortsett med boot. Har du flyttet deler fra den gamle shuttle maskinen til den nye? F.eks harddisk eller minne?

Musen lyser vel fordi den får strøm, det burde ikke ha noe å gjøre med at datamaskinen ikke starter opp.

Lenke til kommentar
Meldingen du fikk opp informerte deg sikkert om at du har hatt noe hardware endringer og trykk F1 for å godta endringene og fortsett med boot. Har du flyttet deler fra den gamle shuttle maskinen til den nye? F.eks harddisk eller minne?

Musen lyser vel fordi den får strøm, det burde ikke ha noe å gjøre med at datamaskinen ikke starter opp.

Jeg flyttet alle delene over til den nye, jeg fikk forresten et nytt sett med RAM for det var og en feil på dem. Men helt samme type, men ja jeg bruker alle de gamle delene i den nye : )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...