Coneunofax Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Hei. Jeg har en stund tenkt på å skaffe meg en mer robust mobil, i og med at jeg ødela mine 3 eller 4 siste mobiler. Jeg klarte faktisk å ødelegge 3 mobiler på en års-periode. Jeg er lei av løsninger og mas jeg ikke trenger. De eneste funksjonene jeg trenger er; ringe, sms og vekkeklokke. Jeg vil ikke ha trekk-ut tastatur. De mobilene er for tynne, og da knekker jeg de. En av mine forrige mobiler knakk når jeg satte meg på den :!: . Har dere noe forslag for en lignende mobil? Jeg kan huske Nokia hadde en mobil som var markedsført som tøffing for 3-4 år siden. EDIT: mobilen kunne også tålt at jeg kaster den i bakken med medium kraft, siden jeg har en tendens til å ta ut aggresjonene på mobilen (men ikke et must, jeg kan kanskje slutte). Endret 11. juni 2009 av abbarve Lenke til kommentar
csmaster65 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Du kan da se på dette http://www.amobil.no/artikler/den_nye_barskingen/70167 Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hva med mobilen som ble testet nå nettopp: http://www.amobil.no/artikler/samsung_b2100/70167 Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Wow. Det ser bra ut. Takker. Jeg leste litt om Samsung B2700 også. Sammenligning av disse to viser at bare Samsung B2700 er fukt- og støtsikker, og at Samsung B2700 har litt større oppløsning (176 x 220 vs 128 x 220). Er det noen annen forskjell dere vet om, eller skal jeg kjøpe den jeg finner i butikken? Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Høres ut som du trenger en skikkelig kraftkar av en mobil. Her er mine anbefalinger utover Samsungene: Sonim XP1 og pris Sonim XP3 og pris Begge telefonene tåler en støyt, så knuser du disse, hadde jeg vurdert pansra telefoner Lykke tiL! Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Takker Andey-. Jeg tar å ser hvilke modeller de har i butikken i morgen. Kommer litt ann på OS også. Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 Nå har jeg kjøpt mobil. Gikk for Samsung B2100 i og med at det var den eneste nevnte modell de hadde, og jeg trengte mobil umiddelbart. Den har et oversiktelig OS, og er simpel og robust. Tusen takk igjen folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå