hitokiri Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Alt tyder på at Sony Ericssons kommende Windows-telefon blir tilgjengelig i hvitt. Les mer Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Ikke den fineste telefonen jeg har sett lissom, men lurer på om den har "mousepad" ? Lenke til kommentar
Marcyss Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Ja, det ser sånn ut hvertfall. Jeg har imidlertid ikke sett noen WinMo 6.5 som støtter mus? Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 O_o ble litt gira nå, men fortsatt Windows... X1 ser MYE bedre ut Lenke til kommentar
Haaheim Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Lanseres denne også med Android, har jeg en ny telefon! Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg synes(i motsetning til alle andre), at det er kult at noen lager en telefon der funksjoner og ytelse er høyere prioritert enn design. Da designet ikke nødvendigvis drar opp prisen heller... Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Lanseres denne også med Android, har jeg en ny telefon! Yup. Men WM? Naaaah. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 ohh? kjører ikke x1 og x2 samme OS? Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Ikke den fineste telefonen jeg har sett lissom, men lurer på om den har "mousepad" ? Ja, det ser sånn ut hvertfall. Jeg har imidlertid ikke sett noen WinMo 6.5 som støtter mus? Optisk styreflate istedenfor piltaster, som forgjengeren. ohh? kjører ikke x1 og x2 samme OS? X1 kjører WM 6.1, denne kjører WM 6.5 (beta ifølge bildene). Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Optisk styreflate istedenfor piltaster, som forgjengeren. X1 har begge deler, ikke bare styreflate ... Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 stor sannsynlig for at den dukker opp til høsten a? Lenke til kommentar
mortenandersen Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Det ser dessverre ut som SonyEricsson heller ikke denne gangen, når det gjelder X2, gjør det mulig å få skjermen "tiltet opp" (slik som f.eks. htc gjør mulig igjen på touch pro2) til en brukbar eller gunstig vinkel, hvis man ønsker å ha telefonen åpen på bordet foran seg, som en liten PC. Lurer virkelig på hvorfor de ikke gjør dette mulig, for det utelukker jo ikke at man OGSÅ kan bruke den lille og ubetydelige vinkelen som X1 har, hvis man skulle ønske det? Endret 14. juni 2009 av mortenandersen Lenke til kommentar
osmano Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 stor sannsynlig for at den dukker opp til høsten a? Denne telefonen er ikke ute offisiellt, ikke en gang bekreftet fra SE. Jeg er ganske sikker på at vi leser 2010 før vi ser denne telefonen på gata. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Det ser dessverre ut som SonyEricsson heller ikke denne gangen, når det gjelder X2, gjør det mulig å få skjermen "tiltet opp" (slik som f.eks. htc gjør mulig igjen på touch pro2) til en brukbar eller gunstig vinkel, hvis man ønsker å ha telefonen åpen på bordet foran seg, som en liten PC. Lurer virkelig på hvorfor de ikke gjør dette mulig, for det utelukker jo ikke at man OGSÅ kan bruke den lille og ubetydelige vinkelen som X1 har, hvis man skulle ønske det? Har aldri opplevd dette som et problem på min X1. Vinkelen er perfekt som den er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg