Gå til innhold

Kabelstrips, borrelås eller buntebånd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte noen litt større på IKEA, fine å bruke bak skrivebord og maskin, kan buntesammen spagettien til skrivebordet, de små, har jeg sett et sted jeg ikke husker, men på alle syforretninger kan du kjøpe fra årntli`smalt til årntli`bredt, bare å sy en "han" stump mot en "hun" stump, koster det 30-40 øre pr stykk.

Lenke til kommentar
Min Nokialadar har sånn praktisk borrelås for oppsamling av kabelen. Kor får eg kjøpt noko tilsvarande, som eg kan bruka på alle dei andre kablane eg har liggande?

 

På førehand; vyrdsamast takk (og greier)...

 

claes olsson og smart club for eksempel vet jeg har strips. Kjekke saker! :)

Lenke til kommentar

 

claes olsson og smart club for eksempel vet jeg har strips. Kjekke saker! :)

 

hvis man bruker strips på kablene må man jo bruke tang fo å kunne bruke dem.

 

Personlig lager jeg en fin kveil med kabelen, og tar enden og knyter slik at den ikke roter seg til.

 

Bare husk å tvinn kabelen en halv gang hver gang du kveilen en ny runde. Og ja det er umulig å forklare hvordan man knyter enden.

 

Det duger også med sånne borrelåser, vet ikke hvor man får tak ikke disse da, men vil vel si at det er overkill på småkabler.

 

Det er først når man kveiler 63A 3 fas kabel man trenger sånn stropp/borrelås

Lenke til kommentar

finnes sikkert vanlige borrelås å få kjøpt i forretninger der de selger tøy/stoff og slikt. og sportsbutikker har sikkert slike man bunter sammen ski med.

det er bare å øre rundt. er sikkert ikke så vanskelig å finne vis man bare bruker hue litte granne. ellers så er jo små strips brukbare. koster ikke så mye får de da. og om man klipper de av så er det jo bare å sette på en ny.

ikke så tungvint det da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...