Lillemeg87 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Utviklet plutselig allergi i fjor mot pollen fra burot og timotei. Fikk også litt utslag på hund (har hund), men mest på pollen. Har siden oktober i fjor brukt Cetirizin som er reseptfritt. Den har funket helt utmerket helt til nå. Merker at den funker ikke like bra lenger. Gjennom vinteren trengte jeg bare å ta den annenhver dag, kanskje ikke så ofte heller. Men nå må jeg ta hver dag, men det er allikevel ikke nok :/ Er det burot og timotei pollen i lufta i trøndelag nå? Kan det være derfor jeg er mer plaget nå? Eller har jeg blitt immun mot medisinen? Skal på ferie til sør Spania om to uker. Er det mye pollen der nede? Noen som vet om noen andre reseptfrie allergimedisiner? Klør som bare det i nesen og øynene. Gidder ikke sitte å klø meg i hjel i Spania heller Eller bør jeg prøve å bestille time hos legen før jeg drar og få noe på resept? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Er det burot og timotei pollen i lufta i trøndelag nå? Kan det være derfor jeg er mer plaget nå? Eller har jeg blitt immun mot medisinen? Dette er det eneste jeg kan hjelpe med (har heldigvis ingen erfaring med allergier) : http://www.pollenvarslingen.no/forsiden/varsel.aspx Går du til forside, finner du vel mere relevant info. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå