Gå til innhold

Battlefield 3 bekreftet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grafikken byr meg engentlig midt imot. I bf2 er den ikke super, men heller ikke dårlig, det gir muligheten for de fleste og spille det. Med nesten uansett kordan pc du har.. Dessuten e combat systemet i bf2 veldig bra.

Har bare student pc, så satser på at de fleste holder seg til bf2 uansett ihvertfall for en god stund fremover. På en måte som med CS Source og CS 1.6........

Lenke til kommentar

Håper de jobber skikkelig for å optimalisere flyene. Det var så kult at det faktisk var forksjel på flyene. Det kinesiske flyet, J10 var helt fantastisk. Trikset var å fly i bombemodus, sånn at du ikke locka deg inn på fientlige fly, for da fikk de ikke warning. Tre sekunder med MG og de var nede. Savner sånn den tiden jeg var jagerflypilot i The Last Vikings! :D

Noen som husker den patchen som gjorde at missilene ble helt mongo? Fikk en del TK pga. missilene locka seg på friendly targets. Gøy å få TK på en full blackhawk f.eks!

Heli var også genialt i BF2. Brukte maaaaange timer på å spille 1v1 heli only :D

Også var jo infanteri-delen av BF2 helt fantastisk også da. Squad-systemet var helt fantastisk. Oppfordret til teamplay til tusan.

Håper de klarer det samme med BF3.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Håper de jobber skikkelig for å optimalisere flyene. Det var så kult at det faktisk var forksjel på flyene. Det kinesiske flyet, J10 var helt fantastisk. Trikset var å fly i bombemodus, sånn at du ikke locka deg inn på fientlige fly, for da fikk de ikke warning. Tre sekunder med MG og de var nede. Savner sånn den tiden jeg var jagerflypilot i The Last Vikings! :D

Noen som husker den patchen som gjorde at missilene ble helt mongo? Fikk en del TK pga. missilene locka seg på friendly targets. Gøy å få TK på en full blackhawk f.eks!

Heli var også genialt i BF2. Brukte maaaaange timer på å spille 1v1 heli only :D

Også var jo infanteri-delen av BF2 helt fantastisk også da. Squad-systemet var helt fantastisk. Oppfordret til teamplay til tusan.

Håper de klarer det samme med BF3.

Squad systemet i BF2 og 2142 (det samme) fugerte jo så bra at jeg tviler på at de kvitter seg med det. Evt. bare tweaker det litt.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...