Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Medie og kommunikasjons eksamen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skrev selv et fordypningsemne på mediepåvirkning av idividet og fikk 5, så du kan få lese gjennom det om du vil? Dekker ikke alt innenfor medie-teorien av påvirkning, men kan sikkert hjelpe deg litt. I tillegg kan du prate om habitus, og en del andre ting.

Hvilken linje går du på forresten? Hadde selv medieeksamen i dag, men vi fikk bare 3 oppgaver å velge mellom som vi skulle lage et medieprodukt til. Skal du skrive en oppgave?

Lenke til kommentar
Jeg skrev selv et fordypningsemne på mediepåvirkning av idividet og fikk 5, så du kan få lese gjennom det om du vil? Dekker ikke alt innenfor medie-teorien av påvirkning, men kan sikkert hjelpe deg litt. I tillegg kan du prate om habitus, og en del andre ting.

Hvilken linje går du på forresten? Hadde selv medieeksamen i dag, men vi fikk bare 3 oppgaver å velge mellom som vi skulle lage et medieprodukt til. Skal du skrive en oppgave?

Skal ha en muntlig presentasjon på 15min, så 15min utspørring. Går på allmenn påbygg. Om eg kunne fått lese igjennom oppgava di hadde det ver supert :)

Lenke til kommentar

Skal ha en muntlig presentasjon på 15min, så 15min utspørring. Går på allmenn påbygg. Om eg kunne fått lese igjennom oppgava di hadde det ver supert :)

Om eksamen: Individuell eksamen, lang førebuingstid (48 timer) Du trekker tema. innafor tema definerer du sjølv problemstilling og lager ein presentasjon av teamet. presentasjonformen vel du sjølv. det blir lag topp toil at du skal trekke inn og vise til anten ein (eller fleire) av dei praktiske produksjonane du har laga i løpet av skuleåret eller aktuelle døme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...