Flankjen Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg er komt opp i medie og kommunikasjons eksamen. fikk emne Mediepåvirkning med proboblemstillinga Mediepåvirkning på ekelt individ. Noen som har peiling og kanskje kunne hjulpet meg litt? Takk Lenke til kommentar
trudel Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg skrev selv et fordypningsemne på mediepåvirkning av idividet og fikk 5, så du kan få lese gjennom det om du vil? Dekker ikke alt innenfor medie-teorien av påvirkning, men kan sikkert hjelpe deg litt. I tillegg kan du prate om habitus, og en del andre ting. Hvilken linje går du på forresten? Hadde selv medieeksamen i dag, men vi fikk bare 3 oppgaver å velge mellom som vi skulle lage et medieprodukt til. Skal du skrive en oppgave? Lenke til kommentar
Flankjen Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg skrev selv et fordypningsemne på mediepåvirkning av idividet og fikk 5, så du kan få lese gjennom det om du vil? Dekker ikke alt innenfor medie-teorien av påvirkning, men kan sikkert hjelpe deg litt. I tillegg kan du prate om habitus, og en del andre ting. Hvilken linje går du på forresten? Hadde selv medieeksamen i dag, men vi fikk bare 3 oppgaver å velge mellom som vi skulle lage et medieprodukt til. Skal du skrive en oppgave? Skal ha en muntlig presentasjon på 15min, så 15min utspørring. Går på allmenn påbygg. Om eg kunne fått lese igjennom oppgava di hadde det ver supert Lenke til kommentar
Flankjen Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg skrev selv et fordypningsemne på mediepåvirkning av idividet og fikk 5, så du kan få lese gjennom det om du vil? Dekker ikke alt innenfor medie-teorien av påvirkning, men kan sikkert hjelpe deg litt. I tillegg kan du prate om habitus, og en del andre ting. Hvilken linje går du på forresten? Hadde selv medieeksamen i dag, men vi fikk bare 3 oppgaver å velge mellom som vi skulle lage et medieprodukt til. Skal du skrive en oppgave? Skal ha en muntlig presentasjon på 15min, så 15min utspørring. Går på allmenn påbygg. Om eg kunne fått lese igjennom oppgava di hadde det ver supert Om eksamen: Individuell eksamen, lang førebuingstid (48 timer) Du trekker tema. innafor tema definerer du sjølv problemstilling og lager ein presentasjon av teamet. presentasjonformen vel du sjølv. det blir lag topp toil at du skal trekke inn og vise til anten ein (eller fleire) av dei praktiske produksjonane du har laga i løpet av skuleåret eller aktuelle døme. Lenke til kommentar
trudel Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Okeida, trodde du gikk på medialinja. Sendte oppgava på pm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå